اطلاعیه جامع مخابرات ایران برای آزمون استخدام شهریور۹۱

اطلاعیه جامع مخابرات ایران برای آزمون استخدام شهریور۹۱

ثبت‌نام شوندگان آزمون استخدام مخابرات به صورت یکپارچه در روز جمعه ۱۷ شهریورماه ۹۱ در سراسر کشور آزمون خواهند داد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی ثبت‌‌ نام‌شوندگان آزمون استخدام مخابرات که موفق به دریافت کارت ورود به آزمون شده‌اند، به صورت یکپارچه در روز جمعه ۱۷ شهریورماه ۹۱ در سراسر کشور آزمون خواهند داد.

براساس آیین‌نامه آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران ساعت شروع آزمون ۹ روز ۱۷ شهریورماه است. درهای حوزه‌ها ۲۰ دقیقه قبل از شروع امتحان برای استقرار داوطلبان در محل تعیین‌شده باز و پنج دقیقه قبل از شروع امتحان پاسخ‌نامه‌ها تحویل داوطلبان می‌شود.

روابط عمومی مخابرات ایران از تمامی شرکت‌کنندگان درخواست کرد، ضمن مطابقت اطلاعات درج‌شده در پاسخ‌نامه با اطلاعات فردی خود از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.

همراه داشتن ماشین حساب و تلفن همراه به داخل حوزه امتحانی ممنوع است.

همچنین آن دسته از افرادی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام به نشانی www. Tci.ir تا تاریخ ۱۲ شهریورماه نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

هم‌چنین ثبت‌نام‌کنندگانی که مدارک آنها ناقص است، (اعم از عدم ارائه عکس پرسنلی، مخدوش‌بودن عکس پرسنلی، ناقص‌بودن اطلاعات سجلی و مشخصات فردی و …) می‌توانند برای رفع اشکالات موجود، با همراه داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس ۴*۳ و پرینت کارت دریافت شده ورود به آزمون تا روز سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه به ادارات کارگزینی شرکت مخابرات استان مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده ثبت‌نام خود اقدام کنند.

براساس همین گزارش، شرکت‌کنندگان در آزمون، برای رفع مشکلات احتمالی صدور کارت، می‌توانند از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ شهریورماه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام، اشکالات خود را برطرف کنند.

روابط عمومی مخابرات ایران به داوطلبان توصیه کرد که یک روز قبل از برگزاری آزمون، محل آزمون خود را براساس اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه آزمون خود شناسایی کنند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.