اطلاعیه وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی درباره جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس با شیخ الاسلامی

در این جلسه مباحث و راهکارهای کلی در خصوص تقویت و ارتقای جایگاه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، در پی درج برخی اخبار و گمانه زنی‌ها در سایت‌ها و خبرگزاریها در خصوص جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی روابط عمومی این وزارتخانه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند جلسه مزبور که جزو جلسات پایانی کمیسیون اجتماعی در مجلس هشتم بود طبق روال دوره های گذشته در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: محور مباحث و مذاکرات مطرح شده در این جلسه ، تقدیر وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی از همکاری صمیمانه و مساعدت‌های کمیسیون اجتماعی در جهت تصویب طرح ها و لوایح مرتبط بود.

همچنین عیسی زاده و سایر اعضای محترم کمیسیون از فعالیتهای دکتر شیخ الاسلامی و همکاران وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی در بخش های مختلف قدردانی و تشکر نمودند. ضمن اینکه در این جلسه مباحث و راهکارهای کلی در خصوص تقویت و ارتقای جایگاه وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی مورد تبادل نظر قرار گرفت .

لذا طرح برخی مباحث خلاف واقع و یا ناشی از سوء برداشت از صحبتهای نمایندگان محترم حاضر در جلسه اقدامی نادرست و غیرحرفه ای است که در این راستا از کلیه اصحاب رسانه و خبرگزاریها تقاضا می شود در درج اخبار و صحبتهای منتسب به وزیر محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صرفا به پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و یا سایر مجاری رسمی استناد نمایند.


آخرین اخبار

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حمید:

    سلام خدمت بزرگواران… برای رفاه کارگران ک مشاغل سخت وزیان اور دارند قانونی تصویب شود ک سختی کار این نوع کارگران همزمان با در حین کارکردشان کارفرما یا پیمانکار ب تامین اجتماعی واریز کند تا کارگر بعد از ۲۰سال دنبال سختی کار خود نباشد تازه اگر هم بعد از ۲۰۰سال ب او تعلق بگیرد هزینه سختی کار وزیان اور را خود کارگر باید بدهد چون تضمینی نیست بعد از بیست سال ان شرکت وجود داشته باشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.