اظهارات آیت‌الله یزدی در جلسه تودیع و معارفه آیت‌الله کعبی

۲۸م آذر ،

جلسه تودیع و معارفه آیت‌الله کعبی و حجت‌الاسلام نظری شاهرودی قبل از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مقتدایی برگزار شد. ‌‌

در این جلسه آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین تغییرات صورت گرفته در این نهاد را طبیعی ارزیابی کرد و اظهار داشت: جامعه مدرسین یک تشکل حزبی نیست بلکه یک نهاد مقدس علمی و یک تشکل علمی سیاسی است که تاسیس،‌ اداره و ادامه آن به دست علما بوده است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه مدرسین با حمایت‌های ویژه مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید اداره می‌شود، افزود: اعضای جامعه مدرسین از شخصیت‌های تاثیر گذار در سیستم حاکمیتی و حوزه می باشند.

رئیس جامعه مدرسین ضمن تشکر از خدمات آیت‌الله کعبی در معاونت جامعه مدرسین، وی را از فضلای عالی‌رتبه و آشنا به مبانی اسلامی و دینی و از حقوقدانان برجسته کشور عنوان کرد و ادامه داد: آیت‌الله کعبی به‌دلیل تسلط به زبان عربی در فضای بین‌المللی بسیار مفید است و همکار دائمی ماست که در مرکز مطالعات راهبردی وابسته به جامعه مدرسین از حضور وی استفاده می‌کنیم.

آیت‌الله کعبی نیز در جلسه امروز ضمن تشکر از اعضای جامعه مدرسین آن را یک نهاد دیرپا بر پایه علم، تقوی،‌ دفاع از اسلام، کیان اهل بیت‌،‌مرجعیت ولایت، جهاد، قیام برای خدا مبارزه با ظلم و جور و امر به معروف و نهی از منکر و به مثابه یک شجره طیبه عنوان کرد، گفت: خدمت در جامعه مدرسین مایه برکت زندگی است و مسئولیت در جامعه مدرسین به معنای سمت نیست بلکه یک وظیفه است.

وی در جلسه تودیع خود خاطرنشان کرد: بنده به همکاری با جامعه مدرسین افتخار می‌کنم و به‌دلیل کثرت کارهای پژوهشی و علمی و تنوع برنامه‌ها در قم، خوزستان، تهران و امور بین‌الملل این مسئولیت را تحویل دادم.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.