اظهارنظر درباره ممنوع التصویری یک چهره

لاریجانی در پاسخ به درباره ممنوع‌ الخروج شدن و ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق گفت: حتما مسیر قانونی طی شده است. فکر می‌کنم این موضوع از موضوعاتی است که باید از مسیر خود و از محل سنجیده‌ای حل و فصل شود.

اظهارنظر درباره ممنوع التصویری یک چهره

نشست خبری علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی که در تالار مشروطه ساختمان مجلس برگزار شد.

به گزارش ایسنا ، در این نشست خبری از رئیس مجلس پرسیده شد که سال گذشته بعد از طرح مباحثی مبنی بر ممنوع‌الخروج شدن رئیس جمهور اسبق کشور شما در مصاحبه با روزنامه لوموند واکنش‌هایی را نشان دادید امسال اتفاق دیگری در مورد ایشان رخ داد و رسانه‌ها از انتشار نام‌شان منع شده و دچار دوگانگی شدند. به نظر می‌رسد که اصول ۲۳ و ۳۶ قانون اساسی نقض شده است. با توجه به این‌که شما فراجناحی هستید نظرتان در این رابطه چیست؟

رئیس مجلس در پاسخ گفت: حتما مسیر قانونی طی شده است. فکر می‌کنم این موضوع از موضوعاتی است که باید از مسیر خود و از محل سنجیده‌ای حل و فصل شود. در مورد ممنوع‌الخروجی ایشان نیز که در مصاحبه با روزنامه لوموند مطرح کردم بحث بر سر این بود که قوه قضائیه ایشان را ممنوع‌الخروج نکرده بلکه دبیرخانه این تصمیم را گرفته بود.


سیاسی – اجتماعی

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.