اظهار علاقه عیاری به تدوین مجدد «روزگار قریب»

۱۵م آذر ،

اظهار علاقه عیاری به تدوین مجدد «روزگار قریب»

جام جم آنلاین: کیانوش عیاری که این روزها سریال «روزگار قریب» به کارگردانی او از شبکه چهار بازپخش می‌شود، در گفت‌و‌گویی از حال و هوای آن روزهای ساخت این سریال سخن گفت.

این کارگردان سینما و تلویزیون به ایسنا گفت:‌ آنچه واقعیت دارد، این است که هر قسمت را در شش روز تدوین و صداگذاری می‌کردیم و گاهی صداپیشگی هم همزمان انجام می‌شد که همه این کارها تقریبا غیرممکن بود.

عیاری با بیان این‌که گاهی آدم داغ است و زخمی که برداشته را متوجه نمی‌شود، به فشردگی ساخت روزگار قریب اشاره کرد و گفت: آن روزها متوجه نبودیم که چه کار سنگینی را انجام دادیم.

عیاری گفت: وقتی زمان می‌گذرد و مجددا به تماشای این سریال می‌نشینم، متوجه می‌شوم که در فرصتی کم، حداقل اشتباه را داشته‌ام.

این کارگردان در عین حال به کارهای رایانه‌ای سریال روزگار قریب اشاره کرد و افزود: صدها کار رایانه‌ای در این سریال انجام شد، بی‌آن‌که کسی متوجه شود روزگار قریب در این حجم، جلوه‌های ویژه کامپیوتری داشته است.

عیاری سپس با ابراز تمایل بسیار به تدوین مجدد سریال روزگار قریب گفت: بعد از گذشت سه سال از ساخت روزگار قریب، این سریال را تدوین مجدد کردم تا در قالب دی‌‌وی‌دی از طریق انتشار یافتنات سروش در اختیار مخاطبان قرار گیرد، ‌اما فقط توانستم قسمت‌های یک و دو از این سریال را تدوین کنم و در همین قسمت‌ها ۱۱ دقیقه از سریال را کم کردم، البته آنچه از شبکه چهار سیما هم‌اینک پخش شد همان تدوین قدیمی است.

عیاری تاکید کرد:‌ این مساله به یک مشکل بزرگ در ذهنم تبدیل شد که نکند بمیرم و این کار را انجام نداده باشم. ترجیح می‌دهم این اتفاق بیفتد و روزگار قریب را بار دیگر در فرصت مناسب تدوین کنم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.