اعتبارات تسهیلات دانشجویی پاسخگوی متقاضیان نیست

۱۴اردیبهشت،

113-19.jpg

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور لرستان از رشد ۵۰۰ درصدی جذب تسهیلات وام دانشجویی از صندوق رفاه دانشجویی توسط دانشگاه خبر داد.

یزدان سهرابی‎فرد در گفت‎وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان(ایسنا) منطقه لرستان، اظهارکرد: در سال قبل بیش از ۲۷۰۰ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور لرستان از تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه دانشجویی این دانشگاه استفاده کردند.

وی ادامه داد: در سال‎ تحصیلی جاری در مجموع بیش از شش میلیارد ریال تحت عنوان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی، اختصاص و به دانشجویان پرداخت شده است.

سهرابی‌فرد افزود: امسال مبالغ تسهیلات شهریه مقطع کارشناسی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده که در مقایسه با سال‎ تحصیلی قبل به میزان یک میلیون ریال افزایش داشته است.

وی همچنین میزان اعتبار سال ۹۰ دانشگاه پیام‌نور لرستان را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ۸۰۰ نفر از این تسهیلات استفاده کردند.

وی افزود: انتظار می‎رود دانشگاه پیام‌نور که در کشور منشأ خدمات ارزنده علمی و فرهنگی در جامعه شده و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‎کنند صندوق رفاه وزارت علوم توجه بیشتری در خصوص افزایش اعتبار تسهیلات دانشجویی این دانشگاه داشته باشد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور لرستان در پایان، گفت: در سال قبل در این دانشگاه بیش از ۶۰۰۰ متقاضی تسهیلات دانشجویی بودند که دانشگاه جوابگوی نیاز آنها نیست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.