اعتراض‌سپاهان به زمان دیدار نیمه‌نهایی جام‌حذفی

۰۳م اسفند ،

 به نقل از سایت باشگاه سپاهان، رسول خوروش در مورد تغییر زمان بازی این تیم در جام حذفی گفت: هر چند فدراسیون هیچ اعلام رسمی به ما نداشته است، اما در برخی خبرها اعلام شده بود که دیدار ۹ فرودین نیمه نهایی جام حذفی به سبب بازی تیم ملی قرار است به تاریخ دیگری موکول شود. اگر این خبر صحت داشته باشد این موضوع را خوش خدمتی دیگری به تیم استقلال می دانیم و غیر از نهم فروردین به برگزاری این دیدار در تاریخ دیگری اعتراض داریم و صراحتا می خواهیم طبق اعلام و برنامه ریزی قبلی فدراسیون این دیدار در ۹ فروردین ماه برگزار شود.

وی افزود: اگر بحث ملی پوشان استقلال مطرح است ما هم ۴ بازیکن مان در تیم ملی می باشند، ضمن آنکه در آن ایام اروین بولکو را هم به دلیل حضور در تیم ملی آلبانی در اختیار نداریم  و اگر بحث دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا مطرح است سپاهان هم چند روز بعد باید به مصاف الاهلی عربستان برود و از همه جهات شرایط ما و استقلال مشابه است.

خوروش تأکید کرد: امیدواریم دیدار نیمه نهایی جام حذفی طبق اعلام و برنامه ریزی قبلی در همان تاریخ ۹ فروردین ماه برگزار شود تا هیچ شائبه ای در این باره پیش نیاید.

سرپرست تیم سپاهان در مورد پیروزی تیمش مقابل ملوان انزلی گفت: پیروزی شیرینی را به دست آوردیم و بازیکنان با روحیه فوق العاده‌ای در اولین دیدار آسیایی خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۴ به مصاف النصر می روند.

وی افزود: هواداران باید در دیدارهای آسیایی که اهمیت دو چندانی برایمان دارد حضور و پشتیبانی مضاعفی را از تیم محبوبشان به عمل آوردند تا با تکیه بر این حمایت گام محکمی را در لیگ قهرمانان بر داریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.