اعتراض به آزادی مرد اسید پاش !

جوانی که به اتهام اسیدپاشی به آمنه بهرامی به حبس، تبعید و پرداخت دیه محکوم شده بود از زندان آزاد شد.
آزادی این جوان درحالی است که آمنه گفت: هنوز دیه اش را دریافت نکرده است و به این حکم اعتراض دارد.
به گزارش ممتازنیوز، مجید ۱۲ آبان ۸۳ مقدار زیادی اسید روی آمنه پاشید و باعث نابینایی وی و سوختن بخش های زیادی از بدنش شد.او با حکم قضات شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران به قصاص چشم، ۱۰سال حبس و ۴سال و نیم تبعید و همچنین پرداخت دیه به آمنه محکوم شد. در حالی که آمنه تا آخرین لحظات برای قصاص چشمان مجید اصرار داشت، از این کار چشم پوشی کرد اما گفت دیه اش را نمی بخشد.
به این ترتیب مجید به زندان رفت تا دوران محکومیت اش را سپری کند. طبق رای دادگاه او باید دیه آمنه را نیز پرداخت می کرد و مدتی را هم در تبعید می گذراند اما صبح دیروز جمشیدی مسئول واحد اجرای احکام دادسرای امور جنایی در این باره گفت: مجید که به لحاظ جنبه عمومی به تحمل ۱۰سال حبس محکوم شده بود در عید فطر مشمول عفو قرار گرفت و یک سوم محکومیت اش کاسته شد و روز سه شنبه هفته گذشته از زندان آزاد شد.
جمشیدی افزود: مجید مبلغ دیه را به حساب دادگستری واریز کرده است و منتظریم تا آمنه برای دریافت دیه مراجعه کند. وی خاطرنشان کرد طبق رای صادره مجید باید ۴ سال و نیم را هم در تبعید بگذراند که ما مکاتبات اداری مربوط به این کار را نیز انجام داده ایم و قرار است طی چند روز آینده این بخش از حکم نیز اجرا شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.