اعتراض تماشاگران و تعجب خبرنگاران ازبکی

نیمه‌ی نخست دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، تیم‌ ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله‌ی نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل در تاشکند به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار تا دقایق پایانی نیمه‌ی نخست با تساوی بدون گل در حال پیگیری است.

* در حالی که نیشی‌مورا پس از روشن ایرماتف یکی از بهترین داوران آسیاست، تماشاگران ازبک در نیمه‌ی نخست اعتراض زیادی به قضاوت او داشتند و در مقابل هر سوت او موضع می‌گرفتند.

* خبرنگاران ازبکستانی که بیشتر جایگاه خبرنگاران را اشغال کرده‌ بودند، از غیبت هادی عقیلی یکی از سه نامزدهای نهایی دریافت عنوان بهترین بازیکن سال آسیا متعجب شده بودند و از خبرنگاران ایرانی دلیل غیبت او را می‌پرسیدند.

* در نیمه نخست کارلوس کی‌روش بدون کوچکترین واکنشی در کنار نیمکت ایرانی ایستاده بود و تنها بازی را تماشا می‌کرد.

*زمین چمن ورزشگاه شرایط مناسبی ندارد و بازیکنان مدام روی زمین سر می‌خورند.

* پرشدن ظرفیت ورزشگاه باعث شده بود تعدادی از هواداران ازبکی از پشت فنس‌های بخش جنوبی استادیوم بازی را تماشا کنند اما پلیس ازبکستان با آنها سختگیرانه برخورد کرد.

* تعدادی از تماشاگران ازبکستانی تی‌شرتهایی را بر تن دارد که نمادهای جام جهانی برزیل رو آن چاپ شده و به زبان ازبکینوشته شده “ما به جام جهانی می‌رویم”.

* پس از اینکه رحمتی چندین موقعیت را از ازبک‌ها گرفت گزارشگر رادیو ازبکستان مهدی رحمتی را ستاره میدان در نیمه نخست نامید. او همچنین بارها به نیمکت نشینی هادی عقیلی و اشکان دژاگه اشاره کرد.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.