اعتراض شدید عابدینی به تعویق بازی استقلال

۱۳م آذر ،

از ابتدا بگویید می‌خواهیم سه امتیاز را به استقلال بدهیم

ایسنا: مدیرعامل باشگاه داماش گیلان معتقد است استقلالی‌ها برای این که به موقع در رشت حاضر شوند می‌توانستند ۲۴ ساعت زودتر برای پرواز اقدام کنند.
امیر عابدینی دربارهٔ به تعویق افتادن بازی داماش با استقلال عنوان کرد: لحظاتی پیش به ما اعلام کردند که بازی به تعویق افتاد، اما این مهم نیست. مهم این است که آقایان به شعور مردم توهین می‌کنند. مگر کسی از رامسر به رشت می‌آید؟ آن هم رشتی که نه برف می‌آید و نه باران. فقط یک مقدار هوا مه آلود است که آن هم در خود شهر وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد: برای این اتفاقات متاسفم. اگر می‌خواهید دروغ بگویید به مردم توهین نکنید. مردم شب قبل در همین مسیر بوده‌اند و صدها اتومبیل این راه را آمده‌اند. می گویید پرواز لغو شد. پس چرا زودتر اقدام نکردید؟ آیا همین بساط برای تیم‌های دیگر هم به وجود می‌آمد؟

954.jpg

عابدینی همچنین دربارهٔ اظهار نظر درخشان مبنی بر این که امروز (دوشنبه) در زمین بازی حاضر می‌شوند، توضیح داد: ابتدا باید داور هم در زمین باشد تا ما در زمین حاضر شویم. ما که ابزار دیگری به جز قانون نداریم،‌ اما همین قانون به دست اشخاصی افتاده که بی‌قانون می باشند. ما قانون را می‌فهمیم، اما آقایان بی‌قانونند. وقتی پروازمان برای انجام بازی با تیم سپاهان لغو شد، آقایان به اجبار گفتند که با اتوبوس بیایید و ما هم بلافاصله پس از این که به اصفهان رسیدیم، در زمین حاضر شدیم. آن وقت آقایان می‌گویند که مسافت چهار ساعته را از رامسر می‌آید. به اعتقادم آنها یا از جغرافیای ایران سر در نمی‌آورند یا این که می‌خواهند به خرد مردم توهین کنند. از همان ابتدا بگویید که می‌خواهیم سه امتیاز را به استقلال بدهیم، دیگر چرا این بساط را به راه انداخته‌اید.

وی ادامه داد: چطور گروه داوری از روز قبل در رشت حضور دارد؟ اصلا چه کسی گفته که ناظر بازی باید به همراه تیم بیاید. من واقعا از این کارها تعجب می‌کنم. بحث استقلال و پرسپولیس هم مطرح نیست، بلکه بحث بی‌خردی در فوتبال است. من با این همه بی‌قانونی و عدم رفتار منطقی مانده‌ام که چه بگویم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.