اعتراف بالمر: برای تغییر مایکروسافت سرعت کافی نداشتم

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

"استیو بالمر"(Steve Ballmer) در حالی خبر بازنشستگی خود تا چند ماه آینده را اعلام کرد که بسیاری از کاربران و کارشناسان را متعجب کرد و در مقابل، برای بسیاری از اشخاص این سوال را مطرح کرد که آیا خروج او از شرکت مایکروسافت داوطلبانه بوده است یا به سبب کسب نتایج مالی ضعیف در سال‌های اخیر، مدیران ارشد مایکروسافت او را مجبور به بازنشستگی کرده‌اند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اما به واسطه گفت‌وگوی تازهی که مدیرعامل مایکروسافت با روزنامه "وال استریت ژورنال" انجام داد، ابعاد بیشتری از این تصمیم نمایان شده است. البته باید توجه داشت این گفت‌وگو پس از آن انجام شد که فشار اطرافیان به مدیرعامل مایکروسافت افزایش یافت و او در نهایت مجبور به انجام چنین گفت‌وگویی شد.
 
بالمر در این مصاحبه توضیح داد که هیئت مدیره مایکروسافت از ماه ژانویه به بعد فشارهای بسیاری به او وارد کردند تا این شرکت هرچه سریع‌تر فرآیند فعالیت‌های خود را تغییر دهد و بیش از قبل بر دستگاه‌ها و خدمات متمرکز شود.
 
این روند سبب شد تا وی در ماه می از سال جاری میلادی به این نتیجه برسد که طرز فکر او برای انتقال فعالیت‌های مایکروسافت به روش‌های تازه سرعت کافی را نداشته است و به همین خاطر او تصمیم گرفته است بازنشسته شود.
 
او بر این باور است که مدیریت تازه مایکروسافت ممکن است ساختار فعالیت مایکروسافت را با سرعت بالاتر تغییر دهد و امکان موفقیت‌های بیشتر مایکروسافت در عرصه‌های جهانی را فراهم آورد. البته به عقیده بالمر، موفقیت استراتژی‌های مدیر تازه مایکروسافت به طور کاملا مستقیم به این مسئله وابسته خواهد بود که وی طی سال آینده بیشترین تلاش خود را بکند. البته بدیهی است که مدیرعامل تازه مایکروسافت همه تلاش خود را می‌کند تا این شرکت و البته موقعیت تازه خود را از هرگونه خطر در امان نگه دارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.