اعتصاب دست از سر هیوندای برنمی دارد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

اعتصاب دست از سر هیوندای برنمی دارد

ممتازنیوز: اتحادیه کارگری شرکت هیوندای کره جنوبی از تصمیم دهها هزار نفر از کارکنان این شرکت خودروسازی برای اعتصاب خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، مسئولان این اتحادیه گفتند به منظور افزایش فشار بر مقامات این کارخانه خودروسازی جهت بالا بردن دستمزد و مزایای کارکنان، ۴۶۰۰۰ نفر از کارکنان در دو روز متوالی چهار ساعت اعتصاب می کنند.
به گزارش آسوشیتدپرس از سئول، کوون اوه ایل، سخنگوی اتحادیه کارگری هیوندای گفت: روند مذاکرات مربوط به افزایش حقوق کارکنان با مقامات مسئول نتایج مناسبی در بر نداشته است.
در پی شکست مذاکرات مسئولان این اتحادیه با مقامات بلند پایه هیوندای، کارکنان هیوندای قرار است تا پایان هفته برای دومین مرتبه دست به اعتصاب بزنند.
کشمکش های کارگری در شرکت هیوندای سبب کاهش درآمد این شرکت و همچنین شرکت کیا شده است. در ابتدای سال کنونی کارکنان هیوندای سه هفته دست از کار کشیدند. چنین اقدامی کاهش تولید به میزان ۸۳۰۰۰ دستگاه خودرو به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون دلار را در پی داشت.
دور جدید گفتگوهای افزایش حقوق کارکنان قرار است فردا پنج شنبه برگزار شود، اگرچه به گفته سخنگوی اتحادیه کارکنان این شرکت خودروسازی کره جنوبی بعید به نظر می رسد گفتگوها نتیجه ای مثبت در بر داشته باشد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.