اعتکاف رمضانیه کجا برویم؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا می‌دانستید یکی از مهم‌ترین ایام برای اعتکاف ده روز آخر ماه مبارک رمضان است؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سایت فرهنگ نیوز نوشت: در این روز های پایانی ماه مبارک رمضان برای آنهایی که احساس میکنند بخشیده نشده اند و توشه یکساله شان هنوز کامل نشده است. محافلی برای استفاده حداکثری از روز های آخر میهمانی خدا مهیا شده است تا با تمنای از رب شهر رمضان دست خالی از این ماه مبارک خارج نگردیم.اعتکاف که اگر کسی یکبار در زندگی تجربه کند ، شیرینی آن را تا پایان عمر از یاد نخواهد برد فرصت خوبی برای تنعم بیشتر در میهمانی خدای عزوجل می باشد.به چند مورد از میعاد گاه های اعتکاف اشاره می نماییم.

* اعتکاف رمضانیه در مسجد النبی شهرک قدس

در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ ماه رمضان برابر ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه مراسم اعتکاف ویژه برادران و خواهران در مسجد النبی شهرک قدس برگزار می گردد.

علاقه مندان برای ثبت از تاریخ دوشنبه ۷ مرداد لغایت جمعه ۱۱ مرداد ماه  از ساعت ۱۹:۳۰ الی افطار می توانند با مراجعه به مسجد النبی (ص ) واقع در شهرک قدس خیابان ایران زمین خیابان گلستان جنوبی مسجد النبی شهرک قدس اقدام به ثبت نام نمایند و یا با شماره تلفن های(برادران ۰۹۱۲۶۹۸۶۱۹۱ و خواهران ۰۹۱۰۹۲۴۵۰۲۹ ) تماس حاصل نمایند.

* مسجد دانشگاه صنعتی شریف

در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ ماه رمضان برابر ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه مراسم اعتکاف ویژه برادران و خواهران دانشجو در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام  از دوشنبه ۷ مرداد ماه به آدرس اینترنتی دانشگاه شریف مراجعه نمایند.

* مسجد اعظم قم

در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ ماه رمضان برابر ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه مراسم اعتکاف ویژه برادران در مسجد اعظم برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مراسم روز یکشنبه، ۱۹ رمضان برابر ۶ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به مسجد اعظم قم مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند..


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.