اعدام برای متهم تجاوز به ۱۰ زن

هیات قضات دو مرد را که متهم هستند ۱۰ زن جوان را ربوده و مورد آزارجنسی قرار داده‌اند به اعدام، شلاق و زندان محکوم کردند

این مرد سال‌ها در کشورهای مختلف زندگی کرده و به ۸ زبان صحبت می‌کند
هیات قضات دو مرد را که متهم هستند ۱۰ زن جوان را ربوده و مورد آزارجنسی قرار داده‌اند به اعدام، شلاق و زندان محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار ما، «خسرو» متهم ردیف اول این پرونده در جلسات بازجویی اعتراف کرده بود بعد از اینکه زنان جوان را مجبور به کشیدن شیشه می‌کرد آنها را مورد آزار جنسی قرار می‌داد. این پرونده تابستان سال ۸۵ تشکیل شد. آن زمان زنی جوان به ماموران خبر داد توسط دو مرد پرایدسوار ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است. این زن گفت: به عنوان مسافر سوار پرایدی شدم. به جز راننده یک مرد دیگر هم داخل ماشین بود. البته من فکر کردم مسافر است اما وقتی آنها از مسیر منحرف شدند متوجه شدم همدست هستند. آنها مرا به بیابانی بردند و مجبورم کردند مواد بکشم بعد خودشان هم مواد کشیدند و من را مورد آزار جنسی قرار دادند. سپس دارایی‌ام را سرقت و در بیابان رهایم کردند. در حالی‌که پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی دو مرد پرایدسوار آغاز کرده بود چند زن دیگر هم به ماموران مراجعه کردند و شکایتی مبنی بر تجاوز و سرقت اموال به پلیس ارایه دادند. شیوه سرقت و تجاوز یکی بود بنابراین پلیس متوجه شد با پرونده‌ای پیچیده روبه‌روست و مردان پرایدسوار زنان دیگری را هم احتمالا قربانی کرده‌اند. به این ترتیب گشت‌های پلیس در مسیرهای احتمالی تردد متهمان فعال و مدتی بعد به پراید سفیدرنگی که در این مسیر‌ها حرکت می‌کرد و دو مرد سوار آن بودند مشکوک شدند.
وقتی پلیس فرمان ایست صادر کرد مردان پرایدسوار فرار کردند ولی در یک تعقیب و گریز پلیسی سرانجام مجبور به تسلیم شدند. این دو مرد که «خسرو» و «نیما» نام دارند ابتدا مقاومت کردند و مدعی شدند گفته‌های شاکیان دروغ است و آنها جرمی انجام نداده‌اند اما زمانی که متهمان از سوی زنان مورد شناسایی قرار گرفتند مجبور به اعتراف شدند اما این‌بار باز هم مدعی شدند فقط سرقت انجام داده و به زنی تعرض نکرده‌اند. با چاپ عکس متهمان در روزنامه‌ها تعداد شاکیان به عدد ۱۰ رسید. شاکیان جدید هم در اظهارات خود گفتند از سوی دو مرد مورد تعرض قرار گرفته‌اند. در حالی‌که پرونده در حال تکمیل بود خبر رسید زنی جوان که از شاکیان این دو نفر بود اقدام به خودکشی کرده است. این زن که قصد داشت به زندگی خود پایان دهد سریع به بیمارستان برده شد و از مرگ نجات یافت. او سپس گفت می‌خواهد جزییات جدیدی به ماموران بگوید.
زن جوان توضیح داد: دو مرد وقتی من را ربودند سعی کردم خودم را از ماشین به بیرون پرت کنم اما درها از داخل قفل بود و نمی‌شد کاری کرد. خیلی فریاد زدم. دعوا کردم، التماس کردم اما نشد. آنها هیچ توجهی به درخواست‌های من نداشتند. وادارم کردند مواد بکشم. این دو مرد باهم صحبت می‌کردند اما به زبانی خاص حرف می‌زدند که من متوجه نشوم تا اینکه مرا مورد آزار قرار دادند و رهایم کردند. دیگر نمی‌خواستم زندگی کنم. از آنها خواستم حالا که به من تجاوز کردند مرا بکشند چون دیگر نمی‌توانستم زندگی کنم ولی آنها خندیدند و رهایم کردند. وی گفت: با این شرایط نمی‌توانستم زندگی کنم به همین دلیل هم خودم را کشتم. من تا آخر عمرم دیگر یک انسان عادی نمی‌شوم. متهمان بعد از ثبت این اطلاعات در پرونده برای بازجویی و محاکمه به شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شدند. بازجویی‌ها نشان داد دو متهم سال‌های طولانی در خارج از کشور زندگی کردند و یکی از آنها به هشت زبان زنده دنیا مسلط است. خسرو متهم ردیف اول گفت: من سال‌های زیادی خارج از کشور و در کشورهای مختلف زندگی کردم و چندین زبان یاد گرفتم. آخرین کشوری که رفتم روسیه بود. در آنجا زبان روسی یاد گرفتم و می‌خواستم همان‌جا بمانم. من و همدستم سعید با هم در آن کشور آشنا شدیم و چند سالی آنجا بودیم که بنابر دلایلی تصمیم گرفتیم به ایران برگردیم. وقتی به ایران برگشتیم باز با هم بودیم. کارهای خلاف‌مان شروع شد و چندبار بازداشت شدیم. آخرین‌بار هم از زنان سرقت می‌کردیم البته به همه آنها تجاوز نکردیم. در بازجویی‌های بعدی خسرو به تعرض به زنان اعتراف کرد اما سعید همچنان منکر این اتهام شد و گفت با این زنان رابطه داشته اما آنها را مورد تجاوز قرار نداده است. بعد از چندین جلسه بازجویی و محاکمه روز گذشته آخرین جلسه محاکمه این دو مرد با حضور شاکیان برگزار شد. خسرو، متهم ردیف اول که اتهام تجاوز را در چهار مورد در جلسات قبلی قبول کرده بود در آخرین دفاعیات خود گفت: اتهام تجاوز را قبول ندارم اما می‌پذیرم اموال این زنان را سرقت کردم. متهم دیگر پرونده هم همین اظهارات را تکرار کرد. بعد از پایان جلسه محاکمه هیات قضات شعبه ۷۹ دادگاه کیفری‌استان تهران به ریاست قاضی محمدی‌کشکولی وارد شور شدند و خسرو متهم ۴۵ساله را به جرم تجاوز به عنف به چهار زن به اعدام و به اتهام آدم‌ربایی و سرقت جمعا به ۲۵ سال حبس و رد مال محکوم کردند. آنها همچنین سعید متهم ردیف دوم را در تجاوز به عنف مجرم ندانستند و او را به جرم رابطه نامشروع به ۷۴ ضربه شلاق و به اتهام آدم‌ربایی و سرقت به ۲۵ سال حبس محکوم کردند. منبع: شرق

 

————————————

 

لانه شیطانی!

غرور و خودخواهی مرا به این جا کشاند و اگر شوهرم بفهمد کجا و چگونه دستگیر شده ام بدون هیچ عذر و بهانه ای طلاقم خواهد داد، چون او خیلی نصیحتم کرد تا دست از لج بازی بردارم و خودم را اصلاح کنم. اما افسوس که من گوش به فرمان مادرم بودم و با اشتباهاتی که مرتکب شدم خودم را بدبخت و روسیاه کردم. زن ۲۶ ساله که توسط مأموران کلانتری ۳۵ مشهد به همراه چند زن و مرد جوان در یک مجلس پارتی دستگیر شده است در دایره اجتماعی کلانتری گفت: اختلافات مادرم با مادر شوهرم از لحظه برگزاری مراسم عروسی ام آغاز شد و مادرم که نسبت به خانواده همسرم کینه به دل گرفته بود همیشه می گفت به شوهرت و خانواده اش نباید رو بدهی و او حتی اجازه نمی داد با خانواده علیرضا رفت و آمد کنم. «حنانه» افزود: حمایت های مادرم و حرف های تحریک آمیزی که می زد باعث شد تا من جوگیر شوم و رفتارهای بی ادبانه و توهین آمیزی با خانواده شوهرم داشته باشم.بیچاره همسرم که هر روز با مذاکره و گفت وگو سعی می کرد مرا به سر عقل بیاورد و این اواخر که کم آورده بود از حدود یک هفته قبل قهر کرد و به خانه پدرش رفت.راستش را بخواهید مشکل من و همسرم از حدود چهار ماه قبل و زمانی که با دختری به نام شعله در یکی از آرایشگاه های مشهد آشنا شدم اوج گرفت. من دوستم را به خانه خودمان دعوت کردم و همسرم به محض آن که این دختر جوان را دید از کوره در رفت و گفت: تو نباید با چنین فرد بی حجابی رفت و آمد کنی.زن جوان گفت: بی توجهی من به حرف ها و خواسته های علیرضا او را از زندگیمان دلسرد کرد و آن قدر لج بازی کردم و روی اعصابش راه رفتم که دیگر نتوانست طاقت بیاورد و رهایم کرد و به خانه پدرش رفت. مادرم با اطلاع از این موضوع گفت صبر کن تا شوهرت به خانه برگردد و حالا که تو را تنها گذاشته طوری خودت را آرایش کن و با لباس هایی از خانه بیرون برو که اگر او و خانواده اش تو را در خیابان دیدند حرصشان دربیاید.متأسفانه من از مدتی قبل با پیشنهاد دوست جدیدم به مصرف شیشه آلوده شدم و او مرا به بهانه شرکت در جشن تولد خواهرش به خانه ای کشاند که مجلس پارتی در آن برگزار شده بود. شرم دارم بگویم که با اولین گام به این لانه شیطانی من که ندانسته مقداری مشروب هم خورده بودم به لجنزار بدبختی فرو رفتم و… .اصلا فکر نمی کردم کارم به این جا کشیده شود.

 

 

———————————————

 

 

 

حکم اعدام عقرب سیاه به دیوان عالی کشور رفت


 

رسیدگی ویژه و سریع به پرونده متهم به آزار و اذیت حدود ۳۰زن و دختر تهرانی معروف به عقرب سیاه در دستور کار قضات شعبه ۱۴ دیوان عالی کشور قرار گرفت. به گزارش مهر، پس از صدور حکم اعدام برای متهم در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران ، او به حکم مجازاتش اعتراض کرد. با اعتراض صادق پرونده به شعبه ۱۴ دیوان عالی کشور فرستاده شد و با دستور رئیس دیوان عالی کشور، رسیدگی سریع به این پرونده در دستور کار قضات قرار گرفت.متهم به نام صادق معروف به عقرب سیاه سال ۸۸ به اتهام ربودن ۳۰ زن و آزار و اذیت آن ها در بیابان های حسن آباد تهران دستگیر شد.او در محاکمه اول به اعدام محکوم و در محاکمه دوم تبرئه شد. تبرئه او باعث ایجاد بحث‌های اعتراض‌آمیز در میان رسانه‌ها شد و قربانیان هم نسبت به نقض حکم اعدام توسط دیوان‌عالی کشور، اعتراض کردند. این مسئله حتی باعث اعتراض رئیس قوه قضاییه به حکم شد. وی در سومین محاکمه در بهمن ۱۳۹۰ به اعدام محکوم شد.عقرب سیاه بعد از اعلام شکایت از سوی تعدادی زن و دختر جوان تهرانی مبنی بر ربودن و آزار و اذیت آن ها در سال ۸۸ دستگیر شد.یکی از شاکیان پرونده در باره جنایت عقرب سیاه گفت: وقتی پس از آزار و اذیت های متهم به هوش آمدم دیدم روی تپه‌ای به صورت دراز کش رها شده‌ام و مرد شیطان صفت در حال زدن ضربه با سنگ به گیج‌گاهم است.از او پرسیدم چرا این کار را می‌کند که مدعی شد من صورت وی را دیده‌ام و باید بمیرم تا او شناسایی نشود.بعد از لحظاتی متوجه شدم که با یک پیچ‌گوشتی دارد بدن مرا سوراخ می‌کند تمام بدنم غرق در خون شده بود….

سایت خبری تحلیلی همصدا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.