اعدام چهار متعرض به عنف در تبریز

معدومان، سر مسافران را زیر صندلی خودرو برده و بدین طریق فرد مورد نظر را به بیرون شهر برده و در بیراهه ها به صورت گروهی مورد تجاوز قرار می دادند و سپس در میدان آذربایجان شهر تبریز یا سایر میادین شهر هنگامی که پاسی از شب گذشته بود وی را رها می کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: چهارنفر جوان که زنان و دختران را در مسیرهای مختلف تبریز به عنوان مسافر سوار خودرو شخصی کرده و به زور آنها را به بیایان های اطراف برده مورد تجاوز قرار می دادند، صبح امروز در زندان مرکزی تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مالک اژدر شریفی ، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: بامداد امروز چهار نفر متجاوز به عنف در زندان مرکزی تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

وی افزود: نحوه عمل محکومان بدین صورت بوده که سوار یک دستگاه خودروی پیکان شده و یکی از آنها با پوشیدن لباس زنانه خود را به شکل زنان در می آورده تا زنان و دخترانی که منتظر ماشین بودند به علت وجود مسافر زن در خودرو اعتماد کرده و سوار شوند سپس نامبردگان با سرعت زیاد حرکت کرده و مسافر سوار شده را با زور و کتک  مورد اذیت و آزار قرار می دادند.

حجت الاسلام شریفی ادامه داد: معدومان، سر مسافران را زیر صندلی خودرو برده و بدین طریق فرد مورد نظر را  به بیرون شهر برده و در بیراهه ها به صورت گروهی مورد تجاوز قرار می دادند و  سپس در میدان آذربایجان شهر تبریز یا سایر میادین شهر  هنگامی که پاسی از شب گذشته بود  وی را رها می کردند.

شریفی ابراز داشت: معدومان از اوایل سال ۹۰ مرتکب چنین اعمال شنیعی می شدند و تقریبا ۱۵ تا ۲۰ بار مبادرت به آدم ربایی و تجاوز کرده اند.

شریفی گفت: تعداد شکایات بعمل آمده از این افراد شرور به دلیل ملاحظات حیثیتی  خیلی کم بوده ولی تعداد محدودی نیز با شکایت از این افراد شرور، مجازات آن ها را خواستار شدند.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: حکم متجاوزان توسط شعبه دوم دادگاه کیفری استان صادر و توسط شعبه ۱۱دیوان عالی کشور تایید شد و ریاست قوه قضائیه اجرای حکم را بلامانع اعلام کرد که صبح امروز هر ۴ نفر به دار مجازات آویخته شدند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    کار قوه قضاییه بسیار عالی بوده امیدوارم دیگه شاهد چنین حوادثی در کشورمون نباشیم

  2. abbas:

    دستتان درد نکند ای کاش قبل از اعدام ان چهار نفر را به من میدادید تا کاری میکردم که ارزوزی هزاران بار مرگ می کردند به هر حال من مشتاقم که حکم چنین افراد در مرکز شهر ودر حضور همه اجرا شود یک دنیا خوشحال میشوم از مرگ چنین افرادی واقعا دستتان درد نکند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.