اعزام محمدرضا عباسیان و سینماگران به استان آذربایجان شرقی

اختصاص هزینه برگزاری جشنواره فیلمهای مذهبی، معنوی اردبیل به زلزله زدگان/

سینماپرس-گروه سینما/ در پی وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی، دبیرخانه جشنواره فیلم های مذهبی، معنوی اردبیل در بیانیه ای ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و ملت شریف ایران اعلام می دارد هزینه های برگزاری این جشنواره به هموطنان آسیب دیده این استان اختصاص می یابد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم های مذهبی، معنوی اردبیل، در پی وقوع زلزله دلخراش و کشته شدن صدها نفر از هموطنان عزیرمان در استان آذربایجان شرقی ومناطق شمال غربی کشور،این جشنواره ، ضمن عرض تسلیت و همدردی با بازماندگان این حادثه اعلام می دارد سازمان سینمایی و موسسه رسانه های تصویری هزینه های برگزاری این جشنواره را در جهت کمک به هموطنان آسیب دیده اختصاص داده است.

همچنین در جهت یاری رساندن به آسیب دیدگان برخی از مسئولان و اهالی سینما به این سفرخواهند کرد تا با کمک های معنوی و مادی این سازمان و همچنین کمک های شخصی خود تسلای خاطر بازماندگان شوند.

در همین راستا، محمد رضا عباسیان مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری مسئول اعزام و ارسال کمک های مادی و معنوی این سازمان به زلزله زدگان شده است.

براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته قرار بود به منظور تشویق و تقدیر از هنرمندانی که پیام و آرمان های دینی و معنوی را به بهترین وجه به تصویر کشیده و ارائه می‌نمایند، جشنواره فیلم های مذهبی معنوی اردبیل به همت موسسه رسانه های تصویری و با حمایت سازمان سینمایی از ۱۱ الی ۱۷ شهریور ماه در استان اردبیل برگزار شود که با اختصاص هزینه برگزاری آن به زلزله زدگان، برگزاری این جشنواره به زمانی دیگر موکول می شود.

انتهای پیام/ح.گ/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۰۱۰


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.