اعضای شورای مرکزی صنف دستیاران فیلمبردار معرفی شدند

۰۹ام بهمن ،

سینماپرس-گروه سینما/با برگزاری مجمع عمومی صنف دستیاران فیلمبردار در مجتمع فرهنگی اسوه، اعضای شورای مرکزی اعم از هیئت مدیره و بازرسان صنف جدید دستیاران فیلمبردار معرفی شدند.

در پی برگزاری مجمع عمومی صنف دستیاران فیلمبردار در مجتمع فرهنگی اسوه، پس از رای گیری و شمارش آرا توسط هیئت ناظرین انتخابات، سید حسین قدیمی با اکثریت آراء به عنوان رئیس انجمن، داود عرب نایب رئیس، صفر عبدلی خزانه دار، سید حسین سیادات دبیر و منشی جلسه، ذبیح اله بابایی سخنگو، ناصر بابایی بازرس اول،داود خدنگی بازرس دوم و علی کنگرلو به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره این صنف انتخاب شدند.

بنابراین گزارش، پیش از این مذاکرات متعددی با رئیس سابق شورای مرکزی این صنف صورت گرفته بود، لیکن با توجه به عدم همکاری نامبرده برای ثبت قانونی صنف دستیاران فیلمبردار در مراجع ذیصلاح، اساسنامه جدید توسط ۳ تن از پیشکسوتان این صنف به عنوان هیئت مؤسس ارائه و پس از موافقت اصولی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری مجمع عمومی و انتخابات این صنف اقدام شد.

بنا بر اعلام هیئت ساماندهی صنوف، تاکنون ۱۱ صنف سینمایی مراحل قانونی را از طریق هیئت رسیدگی به مؤسسات و مراکز فرهنگی وزارت ارشاد طی کرده اند که با مساعدت هیئت ساماندهی صنوف سینمایی در مرحله ثبت شرکت‌ها می باشند.

بی‌تردید هویت بخشیدن به صنوف سینمایی از لحاظ حقوقی و قانونی نتایج بسیار مثبتی را برای آنان نسبت به سایر صنوف و گروه های غیر قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۴۰۴۹۶


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.