اعضای هیات انتخاب و داوری جشنواره فیلمنامه رضوی اعلام شدند

با حکم شفیع آقامحمدیان، اعضای هیأت ‌انتخاب و داوری بخش فیلمنامه هفتمین دوره جشنواره فیلم مستند و فیلمنامه رضوی معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاراناز روابط عمومی جشنواره رضوی، اعضای هیأت ‌انتخاب و داوری بخش فیلمنامه جشنواره «رضوی»، به این شرح هستند: علیرضا قاضی نظام (فیلمنامه نویس و مدیر فرهنگی)، حبیب الله بهمنی (نویسنده و کارگردان سینما)، جعفر حسنی (مدیر فرهنگی، فیلمنامه نویس و مدرس فیلمنامه)، محمدهادی کریمی (نویسنده و کارگردان سینما) و محمدجواد کاسه ساز (تهیه کننده و کارگردان)

برپایه این گزارش، این هیات که از هفته گذشته، کار انتخاب آثار منتخب بخش “مسابقه” از جمع بیش از ۱۵۰ فیلمنامه کوتاه داستانی، سینمایی، انیمیشن و طرح مستند ارسالی به دبیرخانه جشنواره رضوی را آغاز کرده اند، داوری این آثار را نیز برعهده خواهند داشت.

این گزارش می افزاید که پیشتر، ۲۴ فیلم منتخب بخش مسابقه فیلم های مستند رضوی هم اعلام شده بود. محمدعلی فارسی، مصطفی دالایی، احمد جان میرزایی، سهیل کریمی و نرگس آبیار، اعضای هیات انتخاب و داوری بخش «فیلم مستند» جشنواره رضوی هستند.

گفتنی است: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، هفتمین دوره جشنواره فیلم مستند و فیلمنامه رضوی را در راستای تکریم و ترویج «فرهنگ رضوی» و طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه در شهر تهران برگزار خواهد کرد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.