اعطاء گواهی نامه مهارت به شرکت کنندگان دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی

برای کلیه شرکت کنندگان دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی گواهی نامه مهارت مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر می شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری کنگره، گواهی نامه های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مورد تایید کشورهای عضو سازمان جهانی کار می باشد و به عنوان آموزش های ضمن خدمت کارکنان لحاظ می شود.

این گزارش در خصوص انواع مدارکی که سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر می کند، افزود: گواهی نامه مهارت، پروانه مهارت فنی و گواهی صلاحیت حرفه ای از جمله مدارکی است که از سوی این سازمان صادر می شود.

گفتنی است، مجوز برگزاری این کنگره از دبیرخانه کارگروه ساماندهی همایش ها معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اخذ گردیده، که بدین ترتیب گواهی نامه آموزشی ضمن خدمت مورد تایید دبیرخانه مذکور و همچنین گواهی نامه آموزش ارتقاء مهارت های حرفه ای مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور تحت عنوان پودمان آموزشی «روابط عمومی و ارتباطات اسلامی» به شرکت کنندگان اعطا می شود.

شایان ذکر است دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی با محوریت روابط‌ عمومی اسلامی، در تاریخ ۱۸ آذرماه سال جاری به مدت دو روز با شرکت اندیشمندان و کارشناسان در تهران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کنگره می توانند به آدرس www.icpr.ir مراجعه نمایند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.