اعطای مجوز به اولین اپراتور سلامت مجازی: برکت تل خدمات پزشکی از راه دور می دهد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مجوز بهره برداری از اولین اپراتور خدمات سلامت در فضای مجازی فردا دوشنبه ۳۱ تیرماه به شرکت "برکت تل" به عنوان اپراتور ارائه دهنده این خدمات واگذار می گردد.
 
 
اعطای مجوز فعالیت به اولین اپراتور سلامت مجازی از سوی مرکز ملی فضای مجازی صورت می گیرد و با اعطای این مجوز، اپراتور سلامت مجازی می تواند خدمات خود را آغاز کند.
 
براساس اصول حاکم بر پروانه اپراتور سلامت در فضای مجازی، این اپراتور خدماتی باید خدمات خود را از طریق بسترهای اپراتورهای ارتباطی فعال در کشور مانند اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت ارائه دهد و در این راستا می تواند با اپراتورهای مرتبط وارد مذاکره شود.
 
ارائه خدماتی چون سلامت الکترونیک، سلامت موبایل و سلامت از راه دور از جمله خدماتی است که از طریق این اپراتور خدماتی به صورت مشاوره ای و درمانی ارائه خواهد شد.
 
در همین حال، اپراتور خدمات سلامت مجازی می تواند مکملی برای طرح پزشک خانواده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد که براین اساس در مراسم اعطای این مجوز، مدیران ارشد این وزارتخانه نیز حضور خواهند داشت.
 
به گزارش مهر، سرمایه گذاری شرکت "برکت تل" برای اپراتوری سلامت مجازی کاملا به صورت داخلی بوده و این اپراتور باید مبلغ یکهزار میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.