اعطای نشان هنری به ˝داریوش ارجمند˝ و ˝ اکبر عبدی ˝

۲۵اردیبهشت،

وزیر ارشاد خبر داد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعطای نشان هنری به ˝داریوش ارجمند˝ و ˝اکبر عبدی˝، دو تن از هنرمندان عرصه سینما و تئاتر کشور خبر داد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، “سید محمد حسینی” روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به پیشنهادات ارائه شده در جلسه امروز هیات دولت مصوب شد که به این دو هنرمند عرصه سینما و تئاتر کشور نشان هنری اعطا شود.

* طرح بحث معافیت سینماگران

نایب رئیس شورای عالی سینما در ادامه بحث معافیت سینماگران را از دیگر برنامه هایی که در نشست هیات دولت مورد بررسی قرار گرفت عنوان کرد.

* اخلاق مداری باید در رسانه ها رعایت شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که اگر رسانه ها در ارتباط با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مرتکب تخلفی شوند مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: طی چند وقت اخیر شاهد بعضی نقل قول ها از سوی بعضی رسانه ها در ارتباط با مراجع تقلید بوده ایم که بعدا تکذیب شد. بنابراین رسانه ها باید در این امر بیشتر مراقبت کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اخلاق مداری باید در رسانه ها رعایت شود چرا که کارهای خوبی که اتفاق می افتد مربوط به کل نظام است.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.