اعلام آمادگی ۵ تیم برای حضور در جام تختی

۰۷اردیبهشت،

 رقابت‌های جام تختی در حالی ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود که به نقل از مسئولان فدراسیون تاکنون پنج تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش فارس، حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: تاکنون تیم‌های گرجستان، آذربایجان، تاجیکستان، عراق و داغستان برای حضور در جام تختی اعلام آمادگی‌ کرده‌اند که امیدواریم بر تعداد تیم‌های شرکت کننده افزوده شود.

وی افزود:‌ برای ترکیه هم دعوتنامه ارسال کرده‌ایم که با توجه به تعاملی که با فدراسیون این کشور داریم انتظار داریم این کشور هم تیمی را برای حضور در این رقابت‌ها اعزام کند.

نایب رئیس فدراسیون کشتی دربارهٔ جوایز این مسابقات گفت: امسال در بخشنامه‌ای که به کشورهای شرکت کننده فرستادیم تغییراتی در اهدای جوایز اعمال شده است به صورتی‌ که دیگر به صورت فردی جایزه‌ای توزیع نمی‌شود و جوایز به صورت تیمی تقسیم خواهد شد.

به گزارش فارس، بنابر بخشنامه مسابقات به تیم اول این مسابقات ۲۰ هزار دلار، به تیم‌های دوم تا چهارم هم به ترتیب ۱۵، ۱۰ و ۵ هزار دلار جایزه نقدی اهدا خواهد شد. همچنین به کشتی‌گیران مدال‌آور المپیک هم که در جام تختی شرکت کنند یک‌هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.