اعلام آمادگی مپسا برای کمک به زلزله زدگان

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت مپسا در خصوص آمادگی این شرکت برای کمک به زلزله زدگان اعلام کرد: بار دیگر زلزله بخش دیگر از خاک این میهن پرگوهر را در هم نوردید و زنگ خطری دیگر برای تعجیل در علمی کردن و دانش بنیان کردن ساختار زیربنایی مسکن در کشور با علم به اینکه کشور ما اقلیمی زلزله خیزدارد، تنها راه‌ حلی که می‌تواند ما را از متحمل شدن هزینه‌های گزاف امداد و نجات، درمان و ساخت و ساز دوباره و از همه مهمتر جان ومال مردم عزیزمان حفظ نماید، تمرکز بر روی ساخت و ساز به شیوه علمی و البته صنعتی است.

در کل کشورهای دنیا سال های سال است که صنعتی سازی ساختمان، جان هزاران نفر را در برابر زلزله حفظ کرده است. در کشور ما نیز چند سالی است که این رسالت مورد توجه مسولان قرار گرفته و شرکت مپسا به عنوان مجری صنعتی سازی مسکن در کشور با ارائه تحقیقات وسیع و انجام دو پروژه (پایلوت) صنعتی سازی مسکن در شهر جدید پرند توانسته این مهم را به صورت امری واجب و لاینفک از امور دیگر زیر بنائی کشور نهادینه سازد.

در ادامه آمده است: بر این اساس، شرکت مپسا ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده از زلزله اخیر(آذربایجان شرقی )آمادگی خود را جهت همکاری در تسهیل و سرعت بخشیدن به ساخت و ساز به شیوه صنعتی سازی در دوره زمانی کوتاه برای این عزیزان اعلام می کند.

امیدواریم ضمن تامین نیاز اولیه رفاهی این عزیزان در امر مسکن، گامی در جهت توسعه صنعتی سازی مسکن در کشور برداشته و آن را به صورت امری واجب و ضروری برای احاد جامعه تصور نمود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.