اعلام برترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس

جام جم آنلاین: بیش از نیمی از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر متشکل از بازیکنان منچستریونایتد است.

برترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب عموم و کارشناسان انگلیسی شب گذشته اعلام شد و بازیکنان شیاطین سرخ در این لیست حکمرانی می‌کنند.

نام پل اسکولز و رایان گیگز در دو لیست (لیست منتخب از سوی عموم و کارشناسان) دیده می‌شود و پیتر اشمایکل، کریستیانو رونالدو و گری نویل هم نامشان را در این لیست می‌بینند.

آلن شیرر و تیری آنری برترین گلزنان دو تیم شناخته شدند و نام اشلی کول و تونی آدامز هم در لیست‌ها دیده می‌شود.

تیم منتخب کارشناسان: پیتر اشمایکل، گری نویل، آدامز، فردیناند، اشلی کول، کریس رونالدو، روی کین، پل اسکولز، رایان گیگز، آلن شیرر و تیری آنری.

تیم منتخب عموم: پیتر اشمایکل، گری نویل، آدامز، ویدیچ، اشلی کول، کریس رونالدو، استیون جررد، اسکولز، گیگز، آلن شیرر و تیری آنری.

۳۰۰ هزار هوادار فوتبال از سرتاسر دنیا، یازده بازیکن منتخب تاریخ لیگ برتر را انتخاب کردند و کارشناسان هم نام یازده بازیکن لیگ برتر را اعلام کردند که اکثر این بازیکنان از منچستریونایتد هستند.

نام ۹ بازیکن در دو لیست تکرار شده است.البته هواداران استیون جرارد را در خط میانی ترجیح داده‌اند و نام نمانیا ویدیچ را به عنوان مدافع منتخب برگزیده‌اند و کارشناسان به جای این دو گزینه روی کین و ریوفردیناند را انتخاب کرده‌اند.

هواداران شش بازیکن از یونایتد را برگزیده اند و کارشناسان نام هفت بازیکن از شاگردان سرالکس فرگوسن را در لیست برترین‌ها قرار داده‌اند.

رایان گیگز درجریان این مراسم بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر لقب گرفت و بیشترین رای را از آن خود کرد. (سایت ورزش سه)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.