اعلام برنامه شعب کشیک بانک صادرات

۲۴م اسفند ،

بینا- بانک صادرات ایران در راستای خدمات­ رسانی مطلوب­ تر به مشتریان در روزهای پایانی سال ۹۱ زمان فعالیت تعداد ۵۹۹ شعبه را افزایش و به منظور ارایه خدمات به هموطنان در روزهای آغازین سال ۹۲ تعداد ۳۵۸ شعبه را مهیای ارایه خدمات نموده است.
به گزارش بینا، این بانک به منظور ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت بیشتر هموطنان، تعداد ۵۹۹ شعبه را در سراسر کشور به عنوان شعب کشیک اعلام نموده است، این شعب از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۴/۱۲/۹۱، در تهران از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر و در شهرستان­ها از ساعت ۱۵/۷ صبح الی ۱۵/۱۶ بعد از ظهر آماده ارایه خدمات به مشتریان بوده و از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند ماه سالجاری کلیه شعب این بانک خدمات خود را بر اساس برنامه فعالیت شعب کشیک ارایه می نمایند. همچنین شعب کشیک این بانک در روز ۲۹ اسفندماه از ساعت ۹ الی۱۲به منظور ارایه خدمات پذیرای هموطنان گرامی می­باشند.
بر اساس این گزارش به منظور رفاه حال مشتریان در روزهای آغازین سال ۹۲ تعداد ۳۵۸شعبه در سراسر کشور در روز یکشنبه ۴ فروردین­ماه سال ۹۲ از ساعت ۹ الی ۱۲نسبت به ارایه خدمات به مشتریان اقدام خواهند نمود.
شایان ذکر است تعداد ۳۸۵۰ دستگاه خودپرداز این بانک، ۳۸۵ هزار دستگاه پایانه فروش و سایر ابزارها و درگاه­های الکترونیکی این بانک آماده ارایه خدمات بانکی به مشتریان و هموطنان گرامی می باشند و همچنین واحد رفع مغایرت های شتابی، مرکز صدای سپهر با کد ۰۹۶۰۲ این بانک در روزهای آغازین سال نو آماده ارایه خدمات و رفع مشکلات احتمالی هموطنان می باشند.
گفتنی است کلیه مشتریان و هموطنان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از خدمات‌رسانی شعب با مرکز صدای سپهر( ۰۹۶۰۲) تماس و یا به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.