اعلام زمان اعزام دانشجویان عمره گذار / عدم همکاری بانک عامل در اعطای وام عمره

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

اعلام زمان اعزام دانشجویان عمره گذار / عدم همکاری بانک عامل در اعطای وام عمره

اعلام زمان اعزام دانشجویان عمره گذار / عدم همکاری بانک عامل در اعطای وام عمره

زمان اعزام دانشجویان عمره گذار از ابتدای سال آینده با اعزام کاروان اعضای هیات علمی آغاز خواهد شد.

به گزاش ممتاز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام فقیهی، رئیس ستاد عمره دانشجویان  گفت: در سال آینده امیدواریم جمعیت ۱۷ هزار نفری از دانشجویان را با همکاری سازمان حج و زیارت و نهاد مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و نهاد مقام معظم رهبری و سازمان امور دانشجویی به حج اعزام کنیم. 

وی عنوان کرد: آغاز اعزام به عتبات عالیات با کاروان اساتید آغاز خواهد شد، که حدود ۲۹کاروان از ابتدای سال ۹۳ در هر استانی با تاریخ مشخص خواهند شد. 

وی در خصوص کاروان‌های اعزامی به حج افزود: حدود۱۵ کاروان در اختیار اعضای هیات علمی، ۱۵۰کاروان از جوانان و مجرد‌ها در تاریخ مشخص اعزام می‌شوند. 

فقیهی  گفت: از دوم فروردین تا سیزدهم اعزام اعضای کاروان اعضای هیات علمی، از سیزدهم فروردین تا ششم اردیبهشت، کاروان متاهلان، از ششم اردیبهشت تا بیست و هشت اردیبهشت کاروان پسران مجرد خواهد بود. 

وی در خصوص هزینه اعزام دانشجویان و اعطای وام‌هایی به دانشجویان خاطر نشان کرد: به ازای هر نفر بیش از صد هزار تومان تخفیف گرفته‌ایم و یک وام یک میلیونی به هر کدام از دانشجویان تخصیص داده شده ولی متاسفانه قول نهایی آن را از سوی بانک (ملت) که بانک عامل ستاد عمره دانشجویی می‌باشد، کسب نکرده ایم و منتظر نهایی شدن این موضوع هستیم.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.