اعلام زمان ثبت نام و آزمون دانشنامه گواهینامه دندانپزشکی

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ثبت‌نام آزمون دانشنامه-گواهینامه دندانپزشکی در هفته سوم شهریور انجام می‌شود و زمان برگزاری این آزمون در آذر ماه خواهد بود.

اعلام زمان ثبت نام و آزمون دانشنامه گواهینامه دندانپزشکی

به گزارش ممتاز نیوز، آزمون دانشنامه-گواهینامه دندانپزشکی به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود. تقویم آزمون‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش بیانگر این است که مرحله کتبی این آزمون در روز سه‌شنبه ۱۳ آذر ماه برگزار می‌شود. همچنین مرحله شفاهی این آزمون طی فرایندی ۳ روزه و  در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر ماه برگزار می‌شود. 

افرادی که دوره دستیاری را به پایان رسانده‌اند می‌بایست در این آزمون شرکت کنند. فرصت ۵ روزه ثبت‌نام از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۸ شهریور ماه آغاز می‌شود و ظهر روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه به پایان می‌رسد. ثبت‌نام نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می‌شود.  

داوطلبان هنگام ثبت‌نام در آزمون می‌بایست نسبت به ثبت‌نام در سامانه نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند. 

هزینه ثبت‌نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون شرکت می‌کنند ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و برای افرادی که برای دومین و سومین بار در آزمون دانشنامه دندانپزشکی شرکت می‌کنند به ترتیب ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است. 

انتهای پیام/


پلاس
علمی و دانستنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.