اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در قزوین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در قزوین را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در قزوین

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ سید علی آسیایی اظهار کرد: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز ۲۲ بهمن محدودیت‌هایی در شهر قزوین و سایر شهرستان‌های استان اعمال می‌شود که از شهروندان درخواست می‌کنیم همچون همیشه با مأموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را به‌عمل آورند.

وی افزود: مراسم باشکوه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن با حضور و شرکت حداکثری اقشار مختلف مردم روز یکشنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی و در ادامه از خیابان پیغمبریه به سمت خیابان سپه تا چهار راه شهدا ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان قزوین خاطرنشان کرد: از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تردد هر نوع وسیله نقلیه در سرتاسر مسیر راهپیمایی از میدان میرعماد و خیابان‌های نادری، پیغمبریه و شهدا ممنوع بوده و از تقاطع‌های بوعلی به خیابان نادری، خیابان امام به پیغمبریه، شهید انصاری به خیابان شهداء و از میدان تهران قدیم به سمت چهار راه شهدا نیز محدودیت تردد برقرار می‌شود.

آسیایی مسیرهای جایگزین جهت تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را خیابان خیام، بلوار مدرس، باغ‌دبیر، بلوار خرمشهر، خیابان سعدی، خیابان مولوی و بلوار شهید باهنر اعلام کرده و گفت: شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه باید ضمن همکاری بیش از پیش با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد در این مقطع زمانی از مسیرهای اعلامی استفاده کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رئیس پلیس راهور استان قزوین خاطرنشان کرد: در سایر شهرها و شهرستان‌های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری و تجمع راهپیمایان، محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.