اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید قربان در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت‌های ترافیکی مراسم نماز عید قربان در شهر زنجان را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید قربان در زنجان

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ سید حبیب موسوی افزود: این محدودیت ها در راستای برقراری نظم و امنیت برای برپایی مراسم نماز عید سعید قربان اعمال می شود.

وی یادآور شد: بر این اساس در روز عید قربان از ساعت پنج صبح تا پایان مراسم، محدودیت تردد و توقف خودروها در تقاطع تربیت تا میدان رسل و تمامی خیابانهای منتهی به مصلی خاتم الانبیا اعمال می‌شود.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: تردد و توقف هر نوع وسیله نقلیه در این محدوده ترافیکی در روز عید قربان ممنوع است و خودروهایی که در این مسیر توقف کنند با جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهند یافت.

طبق اعلام دستگاه های متولی، دعای عرفه و نماز عید قربان در مساجد، حسینیه ها و ۱۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود.

از جمله آنها می توان به امامزاده سید ابراهیم (ع)، زینبیه اعظم، حسینیه اعظم، امامزاده محمد بن ابراهیم (ع) در شهرستان زنجان، بقعه قیدار بن اسماعیل نبی (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) شهر سجاس در شهرستان خدابنده، امامزاده هاشم و عوف (ع) شهرستان طارم، امامزادگان اسماعیل (ع) زیدالکبیر (ع)، اسحاق (ع) در شهر ابهر و امامزاده یعقوب (ع) شهر صائین قلعه در شهرستان ابهر و مسجد روستای سعید آباد شهرستان ایجرود اشاره کرد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.