اعلام نتایج کنکور ۹۲ تا پایان هفته

گردآوری شده توسط گروه آموزش ممتاز نیوز

حسین توکلی با اشاره به اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۲ در روز پنجشنبه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان می‌توانند برای ملاحظه نتایج خود در زمان مقرر به پایگاه اینترنتی مذکور مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا:  حسین توکلی با اشاره به اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۲ در روز پنجشنبه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان می‌توانند برای ملاحظه نتایج خود در زمان مقرر به پایگاه اینترنتی مذکور مراجعه کنند.

وی از ظرفیت پذیرش ۶۷۷ هزار و ۹۶۰ نفری داوطلبان در رشته‌ محل‌های با آزمون و بدون آزمون کنکور ۹۲ خبر داد و افزود: شانس قبولی داوطلبان در این دوره از آزمون ۶۳ درصد است.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به شانس قبولی داوطلبان به تفکیک گروه‌های آزمایشی مختلف، گفت: شانس قبولی در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۷۸ درصد، علوم تجربی ۳۱ درصد، علوم انسانی ۸۳ درصد، هنر ۴۳ درصد و زبان‌های خارجی ۳۲ درصد است.

 آزمون سراسری ۹۲ با رقابت یک میلیون و ۸۳ هزار و ۵۷۱ داوطلب در ۳۵۸ شهرستان، ۱۴ کشور خارجی و پنج گروه آزمایشی در روزهای ششم، هفتم و هشتم تیر ماه برگزار شد.


مجله اینترنتی ممتاز | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.