اعلام نرخ ۷.۹ درصدی بیکاری در کشور

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میانگین نرخ بیکاری در کشور را ۷.۹ درصد اعلام کرد و گفت: نرخ بیکاری جوانان، فارغ‌التحصیلان، بانوان و … کاهشی بوده است.

اعلام نرخ ۷.۹ درصدی بیکاری در کشور

به گزارش ممتاز نیوز، محمود کریمی‌بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان با بیان اینکه نرخ بیکاری در کشور به‌طور میانگین ۷.۹ درصد است، اظهار کرد: این آمار بی‌سابقه بوده و هم‌زمان با آن، افزایش مشارکت اقتصادی در کشور نیز اتفاق افتاده است.

وی افزود: نرخ بیکاری جوانان، فارغ‌التحصیلان، بانوان و … کاهشی بوده و این نشان از تلاش دولت در زمینه اقتصادی و اشتغال‌زایی است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نقش بسیج سازندگی در اشتغال و اقتصاد بسیار بی‌بدیل است، تصریح کرد: این سازمان با تمام توان در حوزه اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی ورود کرده و نتایج آن در رونق همه استان‌ها به‌خصوص استان سمنان بسیار مشهود است.

همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان صبح امروز با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به همراه معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانده سپاه استان سمنان آغاز شد.

در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان، استاندار سمنان، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، جمع زیادی از مدیران بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، تسهیل‌گران، کارآفرینان و مسؤولان صندوق‌های قرض‌الحسنه استان سمنان حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان دیدن کرد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان در قالب ۲۰ غرفه در حاشیه همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان تشکیل و در آن، شاخص‌ترین دستاوردهای این حوزه به نمایش گذاشته شده است.

 


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.