افتاح یک ایستگاه جدید مترو در کرج تا سه ماه آینده

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: ایستگاه سه راه رجایی شهر تا نیمه اول خردادماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می رسد.

افتاح یک ایستگاه جدید مترو در کرج تا سه ماه آینده

به گزارش ممتاز نیوز، علیرضا رحیمی روز شنبه ۲۰ اسفند در بازدید از روند تکمیل ایستگاه سه راه رجایی شهر گفت: ایستگاه سه راه رجایی شهر(I) ایستگاه میان راهی بین ایستگاه‌های  ۴۵متری گلشهر و ایستگاه آیت الله طالقانی در خط۲ قطار شهری کرج قرار دارد که با هدف خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان محترم جهت مسافرگیری و مسافرپذیری جزو اهداف میانی در مسیر قطارشهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل با بیان اینکه ایستگاه سه راه رجایی شهر تا نیمه اول خردادماه ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد اظهار کرد: همزمان با تکمیل این ایستگاه ادامه خط ۲ قطار شهری از ایستگاه آیت الله طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی محل تقاطع به خط ۵ متروی تهران –کرج  در اولویت قرار دارد که در این تقاطع به صورت آبشاری برای مسافرین تهران به کرج و باالعکس، مسافرگیری و مسافر دهی صورت می گیرد.

رحیمی محمودآبادی پیشرفت ایستگاه (I) را حدود۹۰ درصد عنوان کرد وگفت: این ایستگاه یک ایستگاه تبادلی، دارای سکوی دو طرفه و طول ایستگاه در هر طرف سکو ۱۶۰متر است که محدوده ایستگاه حدود ۱۵ هزار متر مربع و حدود ۱۸متر در عمق زیر زمین قرار دارد که با جدیت تمام همکارانم در مدیریت شهری در حال تکمیل است.

رئیس کمیسیون عمران در پایان با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل و به بهره برداری این ایستگاه حدود ۱۵۰میلیارد تومان است و تمام سعی و تلاش همکارانم در دوره ششم این است که به شرط تأمین منابع آن از سوی دولت در افق این دوره، خط ۲ قطار شهری به خط ۵ متروی تهران متصل شود.

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.