افتتاح استخر آزادی ایلام با حضور معاون امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام خبر داد

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام ار افتتاح استخر سرپوشیده شهر ایلام با حضور معاون امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرزاد فتاحی گفت: استخر سرپوشیده آزادی ایلام فردا و با حضور دکتر پیشنمازی معاون امور فرهنگی جوانان وزارت ورزش و جوانان و مهندس شهاب الدین مجری محترم طرح کمک به عمران مناطق نفت خیز، استاندار و دیگر مسئولین استانی به بهره برداری می رسد. ضمن اینکه همزمان با افتتاح این پروژه عملیات احداث ۸ سالن ورزش روستایی از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان آغاز خواهد شد.

فتاحی افزود: با احداث این ۸ پروژه ورزشی سرانه فضاهای روستایی استان از ۴۳/۰ مترمربع به ۵۷/۰ مترمربع خواهد رسید. هم اکنون ۲۷ مکان ورزشی با سطح زیربنا به میزان ۸۹۹۷۲ مترمربع در روستاهای مختلف استان و در دوران خدمتگزاری دولتهای نهم و دهم به بهره برداری رسیده است که با ۸ پروژه یاد شده و ۶ پروژه در دست احداث دیگر جمع فضاهای ورزش روستایی سطح استان به ۴۱ مکان خواهد رسید. و سطح زیربنا نیز به ۱۲۰۰۰۰ مترمربع ارتقاء خواهد یافت.

فتاحی همچنین به برنامه ریزی اداره کل برای افتتاح پروژه های در دست احداث در سطح استان اشاره نمود و گفت :براساس یک جدول زمانبندی تا پایان سال ۱۸ پروژه ورزشی به بهره برداری خواهد رسید که این یک گام مهم مبتنی بر برنامه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و توسعه زیرساختهای ورزش استان می باشد. براساس این برنامه در تمامی ماههای سال پروژه افتتاحی خواهیم داشت و تقریبا هر ۲۰ روز یک پروژه ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: نظر به احداث ۲۷ پروژه جدید، سالجاری را سال شکوفایی در توسعه زیرساختهای ورزش استان دانست که این مهم می تواند گام مؤثری در توسعه متوازن ورزش در عرص های قهرمانی و همگانی باشد.


آخرین اخبار

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیررضا:

    زودتر فقط

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.