افتتاح اولین فروشگاه زنجیره ای همراه اول در تهران

۱۵ام بهمن ،

 

روز شنبه ۱۴ بهمن ماه، اولین فروشگاه زنجیره ای همراه اول در تهران طی مراسمی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، پس از اولین فروشگاه زنجیره ای همراه اول کشور که ۲۸ آبان ماه در مشهد افتتاح شد، عصر روز شنبه ۱۴ بهمن ماه، اولین فروشگاه زنجیره ای همراه اول در تهران نیز افتتاح گردید. 
 
بر اساس این گزارش، اولین فروشگاه زنجیره ای همراه اول در تهران که در خیابان شریعتی (روبروی خیابان شهید دستگردی) راه اندازی شده است، کلیه محصولات و خدمات همراه اول و خدمات دیگری نظیر وایمکس، گوشی و لوازم جانبی تلفن همراه، نرم افزارهای کاربردی، اینترنتADSL و … ارائه می شود.
مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول در این مراسم افتتاحیه، هدف راه اندازی چنین فروشگاهی را فروش سیم کارت، کارت شارژ و کلیه خدمات مربوط به همراه اول عنوان کرد که طی یک پروژه ۵ ساله، ۷۳۰ فروشگاه زنجیره ای در کل کشور راه اندازی خواهد شد.
صدوقی گفت: بنا داریم در سال اول، ۱۰۱ فروشگاه راه اندازی کنیم که اولین آن در مشهد و دومین فروشگاه در تهران افتتاح شده است. امروز نیز همزمان با این راه اندازی، ۱۱ فروشگاه در سراسر کشور افتتاح می شود.
وی افزود: فروشگاههای زنجیره ای همراه اول در سه سطح T1(فروشگاه های بالای ۱۰۰ متر)، T2 (فروشگاه های کمتر از ۱۰۰ متر و T3 (کیوسک های کوچک) تدارک دیده شده است.
مدیرعامل اپراتور اول با اشاره به فروش انواع خدمت، گوشی، تبلت، دانگل، نوت بوک و … در فروشگاههای زنجیره ای همراه اول اظهار داشت: هدف ما این است که تجربه مشتری در سراسر کشور یکسان شود؛ به عبارت دیگر در این فروشگاهها، هم خود خدمت و هم قیمت آن بطور یکسان ارائه می شود.
وی اضافه کرد: در حال مذاکره با برندهای معروف و استاندارد گوشی هستیم تا بصورت باندل در فروشگاهها عرضه کنیم. حتی ما آمادگی داریم نرم افزارهای کاربردی خاص تلفن همراه را در این فروشگاهها ارائه کنیم.
صدوقی گام بعدی فروشگاههای زنجیره ای همراه اول را عرضه تمامی خدماتی دانست که در مراکز خدمات ارتباطی ارائه می شود. صدوقی در ادامه با بیان اینکه قصد داریم در تهران ۲۰ فروشگاه زنجیره ای راه اندازی کنیم گفت: علاوه بر این ۲۰ فروشگاه، ۵ کیوسک و ۵ فروشگاه سیار(خودرو با تجهیزات کامل) در تهران خدمت ارتباطی ارائه خواهند کرد. البته فروشگاههای سیار در ایام پر ازدحام و شلوغ و در مراکز خاصی ارائه خدمت خواهند داشت.
وی افزود: برنامه ما این است که تعدادی از فروشگاهها تحت مالکیت همراه اول باشند و تعدادی نیز به بخش خصوصی سپرده شوند.
صدوقی اظهار داشت: از آنجا که مردم علاقمندند برند مورد نیاز خود را از فروشگاه یک برند معتبر و با سابقه خریداری کنند، ما سعی می کنیم انواع نوت بوک، تبلت و گوشی های هوشمند که نیازمند باند وسیع می باشند را در این فروشگاههای زنجیره ای عرضه کنیم. 
وی با بیان اینکه در واقع فروشگاههای زنجیره ای همراه اول اولین فروشگاه زنجیره ای صنعت IT کشور نیز می باشند گفت: بدنبال آن هستیم هر آن چه که یک کاربر تلفن همراه بدان نیاز دارد در این فروشگاه ارائه کنیم. حتی فروشگاههای اطراف نیز می توانند تجهیزات ارتباطی مورد نیاز خود را از فروشگاههای زنجیره ای همراه اول تامین کنند. 

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.