افتتاح خطوط پروازی عمان ایر بین تهران و مسقط

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: سیاست ایران در قبال همسایه‌ها این است که به تمام کشورهای همسایه افزایش پرواز داشته باشیم تا بتوانیم مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان کشورها افزایش یابد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه ایران عمان، کاپیتان “محمدرضا پهلوانی” که در حاشیه‎ی افتتاح خطوط پروازی عمان ایر در فرودگاه امام خمینی سخن می‎گفت، با اشاره به توافقنامه‎ی پروازی بین ایران و عمان، تاکید کرد: این توافقنامه ۱۱ سال پیش در خصوص انجام پرواز بین ایران و عمان منعقد شد که افزایش پرواز در این خط حاصل این تفاهم‌نامه است.

وی درباره‎ی برنامه‎های توسعه‎ی پروازی بین دو کشور، گفت: بر اساس توافقنامه‎ای که با کشور عمان داریم، فرکانس پروازی چهارده برای تعداد پروازها تعریف شده است که افزایش تعداد پرواز تهران – مسقط بستگی به میزان استقبال مسافران دارد.

وی اضافه کرد: پیش از این پروازهای هفتگی از شیراز به مسقط داشتیم اما با اضافه شدن شرکت عمان ایر به جمع شرکت‎های فعال هوایی، پرواز مستقیم و روزانه از عمان به تهران نیز خواهیم داشت.

 

در ادامه “علی کدخدا” مدیرعامل شرکت خطوط هوایی بین المللی سفیران، گفت: خطوط هوایی عمان ایر که از امروز پروازهای خود را به طور رسمی در ایران آغاز کرد، اولین پرواز مستقیم خود را بین مسقط و تهران دایر کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم در آینده‎ی نزدیک پروازهای مسقط به شهرهای مشهد، شیراز و اصفهان نیز توسط عمان ایر انجام شود و در آینده‎ی نزدیک تعداد پروازها در هفته به ۳۰ پرواز برسد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.