افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای سرخابی‌ها

۳۰اردیبهشت،

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال ، مانند اکثر باشگاه‌های نامی و معروف دنیا ، تصمیم به راه اندازی رستوران های زنجیره ای خود گرفتند.

ممتازنیوز: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال ، مانند اکثر باشگاه‌های نامی و معروف دنیا ، تصمیم به راه اندازی رستوران های زنجیره ای خود گرفتند.

در این طرح که توسط دو باشگاه پر طرفدار پرسپولیس و استقلال به تائید و تصویب رسید ، در این رستوران ها علاوه بر ارائه غذایی در قالب فست فود امکانات فراوانی برای هواداران در نظر گرفته شده است که می تواند سبب تحکیم روابط باشگاه ها با هواداران خود گردد.

نمایش زنده مسابقات فوتبال در سالن این رستوران‌ها می‌تواند خیل عظیمی از هواداران را به این رستوران های زنجیره‌ای کشانده و همه طرفداران خواهند توانست تا به صورت دسته جمعی و با هیجان وصف ناپذیر و داغ فوتبالی تیم های محبوب خود را تشویق نمایند.

متخصصین فوتبالی در سراسر جهان ، رستوران های زنجیره ای باشگاه های مطرح جهان را یار ۱۳ تیم باشگاه می دانند زیرا بیش از جمعیت هواداری که در استادیوم به تشویق تیم می پردازند ، جمعیتی در رستوران ها با لحظات ناب و حساس فوتبالی نفس خود را در سینه حبس می نمایند و با موفقیت تیم شاد خواهند شد.با وجود هواداران میلیونی این دو تیم در ایران ، پیش بینی می گردد نمایندگان این رستوران زنجیره ای بتوانند روزانه میزبان تعداد فراوانی مشتری متعصب فوتبالی باشند و درآمد چشم گیری را تجربه نمایند. ضمناً این تجارت می تواند در راستای درآمد زایی دو باشگاه و افزایش کیفیت عملکرد آنها بسیار موثر باشد.

شرکت مایان صدرا مجری و نماینده انحصاری راه اندازی رستوران های زنجیره ای دو باشگاه است .

ورزش سه


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.