افتتاح شبکه ملی عدالت توسط رییس قوه قضاییه

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

طرح شبکه ملی عدالت از سوی رییس قوه قضاییه با حضور مسوولان قضایی افتتاح شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جلسه شورای روسای دادگستری‌های سراسر کشور و با حضور مسوولان عالی قضایی طرح شبکه ملی عدالت توسط آیت‌الله آملی لاریجانی افتتاح شد.

براساس این گزارش تفسیری و iبه نقل از‌ حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری رییس مرکز آمار و انفورماتیک دستگاه قضایی قوه قضاییه پیش از این موفق شده بود شبکه‌ای را در دادگستری‌ها راه‌اندازی کند که البته این شبکه حاوی ایراداتی بود از جمله اینکه ضریب نفوذ آن ۸۵ درصد بود.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفت و با افتتاح شبکه‌ ملی عدالت ضریب نفوذ iبه غیر از چهار نقطه iبه ۱۰۰ درصد رسیده و حدود ۹۰۰ نقطه iبه این شبکه سراسری متصل شده‌اند.

شهریاری یادآور شد: در خصوص اتصال سازمان‌های تابعیه دستگاه قضایی iبه شبکه دادگستری‌ها در گام اول سازمان پزشکی قانونی، سازمان زندان‌ها و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور iبه این شبکه متصل شده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ايمان اريا:

    قوه قضائیه به عنوان مهمترین رکن موثرنظام اسلامی در توسعه عدالت وصدور ارزشهای اسلام به جهان مطرح است واهمیت این موضوع زمانی جایگاه خود را پیدا میکند که در رفع سه مشکل اساسی موانع توسعه عدالت اقدام فوری بعمل اید وگرنه باافتتاح شدکه ملی عدالت هرگز وبخودی خود عدالت اجتماعی محقق نخواهد شد به وقت لزوم این سه مورد را مطرح خواهم کرد والله اعلم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.