افتتاح مجهزترین مرکز آموزش فنی ایساکو در سطح کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل ایساکو یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز آموزش فنی خدمات پس از فروش خودرو کشور را با حضور جمعی از معاونین و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و نماینده وزارت آموزش و پرورش افتتاح کرد

خبراقتصادی;علی نمکین، مدیر عامل ایساکو در مراسم افتتاح این مرکز اظهار داشت: مرکز جدید آموزش فنی ایساکو به‌عنوان یکی از مجهزترین مراکز آموزش فنی در حوزه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی به شمار می‌رود که در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج واقع شده است.

وی گفت: این مجموعه مجهز به تجهیزاتی نظیر ابزار مخصوص، فن‌آوری‌های روز و ماکت‌های آموزشی است و هدف ما از توسعه این مرکز و برگزاری دوره‌های آموزشی در تهران و سایر مراکز آموزش منطقه‌ای در سطوح مختلف از جمله کارشناسی و مدیریتی، رفع نیازهای شبکه خدمات، ارتقاء دانش فنی پرسنل و افزایش کیفیت ارایه خدمات به مشتریان است.

نمکین افزود: این مرکز در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع، مشتمل بر یک مجتمع کارگاهی بزرگ و متشکل از ۱۲ کلاس کارگاهی و تئوری و کارگاه تخصصی صافکاری و نقاشی و همچنین فضای بزرگ سرپوشیده مختص کار عملی بر روی خودروها است.

او خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش خودروهای جدید به سبد محصولات ایران‌خودرو و ضرورت ارتقاء سطح دانش فنی نمایندگی‌ها، ارایه آموزش مستمر و برنامه‌ریزی شده یکی از الزامات نظام خدمات پس از فروش در شرکت ایساکو  است.

وی برنامه‌های نظارتی در محل نمایندگی‌ها و تمرکز زدایی و تسهیل در ارایه آموزش‌های منطقه‌ای را از جمله برنامه‌های مرکز آموزش فنی ایساکو در حوزه خدمات پس از فروش اعلام کرد و گفت: آموزش منطقه‌ای مالکین خودروها، بسط و گسترش آموزش‌های فنی به مناطق صادراتی، تقویت و به روز رسانی بنیه علمی و تخصصی مراکز آموزشی و بسط و توسعه آموزش‌های الکترونیکی از دیگر برنامه‌های این مرکز در حوزه خدمات پس از فروش است.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های آموزشی مرکز آموزش فنی ایساکو افزود: ایجاد ارتباطات گسترده‌تر با دانشگاه‌ها و تنظیم تفاهم‌نامه به‌منظور استفاده از دانش روز و توان علمی مراکز دانشگاهی از دیگر اقدامات مهم و آتی در راستای تقویت و ارتقاء دانش فنی و تخصصی مرکز آموزش فنی ایساکو در حوزه خدمات پس از فروش است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.