افتتاح موزه باستان‌شناسی نطنز

۲۸اردیبهشت،

مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگری استان اصفهان خبر داد:

موزه‌ی باستان‌شناسی نطنز در هفته‌ی میراث‌فرهنگی افتتاح می گردد.

“محسن مصلحی‌” مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوزه ی میراث‌فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: افتتاح موزه‌ی باستان‌شناسی در نطنز و اتمام مرمت گنبد مدرسه‌ی چهارباغ‌ از جمله برنامه‌های میراث‌فرهنگی در هفته‌ی میراث فرهنگی است.
وی به تصریح موزه ی باستان‌شناسی نطنز پرداخت و گفت: آثاری از فلات مرکزی ایران در موزه ی باستان‌شناسی نطنز به نمایش گذاشته می گردد و بعد از افتتاح این موزه در هفته‌ی میراث‌فرهنگی مردم می توانند ز این موزه بازدید کنند.
“مصلحی‌” در خصوص ادامه‌ی برنامه‌های میراث‌فرهنگی در هفته‌ی میراث‌فرهنگی عنوان کرد: نمایشگاههایی از آثار هنرمندان صنایع‌ذستی در این هفته برپا شده که این نمایشگاهها در میدان امام اصفهان و دیگر مکانهای تاریخی اصفهان برگزار می گردد.
وی به اتمام مرمت بعضی بناهای تاریخی در هفته میراث‌فرهنگی اشاره کرد و گفت: مرمت خانه‌ی ده‌دشتی و گنبد مدرسه چهارباغ‌ و همچنین کاروانسرای ملک در این هفته به پایان می رسد.
“مصلحی‌” خاطر نشان کرد: در این هفته مرحله‌ی بارگذاری‌ کاشی‌کاریهای مسجد امام اصفهان آغاز می گردد و دیوارسازی‌ اطراف کوه آتشگاه هم به پایان می‌رسد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.