افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

۰۸خردادماه،

به گزارش نوساز به نقل از باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عممی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، پانزدهیمن نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس، با حضور جمع کثیری از مسئولین استانی افتتاح شد.

مهندس عشایری قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در این آئین افتتاحیه با بیان این که امروزه ساختمان سازی به یک صنعت پر رونق و البته بسیار مهم تبدیل شده اظهار داشت: برای رسیدن به جایگاه واقعی در صنعت ساختمان باید به روز باشیم و همواره با برگزاری نمایشگاه هایی این چنینی از آخرین دستاوردهای این حوزه، اشخاص مرتبط با این صنعت را آگاه سازیم.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: این روزها در صنعت ساختمان شناخت و بررسی فناوری های تازه و الگوهای نوین بهینه سازی مصرف انرژی و استفاده از فناوری در مصالح ساختمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که نباید از آن غافل بمانیم.

مهندس عشایری هم چنین افزود: برپایی نمایشگاه های صنعت ساختمان در این بخش کمک بسیاری به دست اندرکاران این بخش می نماید و انتظار می رود این نمایشگاه ها همواره تداوم داشته باشند.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: تجاربی که در این گونه نمایشگاه ها از سوی شرکت کنندگان داخلی و خارجی به بازدید کنندگان ارائه می گردد در اعتلای دانش ساختمان سازی بسیار موثر است و نمی توان آن را نادیده گرفت.

گفتنی است در این آئین افتتاحیه که عصر روز دوشنبه ۶ خرداد صورت پذیرفت مهندس اردکانی معاون امور عمرانی استانداری فارس، رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس، اسکندری مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس و… حضور داشتند.

این نمایشگاه تا دهم خرداد ماه سال جاری برپا خواهد بود.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.