افتتاح نمایشگاه پاییزه با ۳۰ درصد تخفیف

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به اینکه با توجه به بازگشایی مدارس پنجمین نمایشگاه پاییزه تهران در مصلی افتتاح می‌شود گفت: در این نمایشگاه لوازم التحریر با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به اینکه با توجه به بازگشایی مدارس پنجمین نمایشگاه پاییزه تهران در مصلی افتتاح می‌شود گفت: در این نمایشگاه لوازم التحریر با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.
 
نعمت‌الله ترکی درباره نمایشگاه‌های پاییزه که به مناسبت بازگشایی مدارس دایر شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در استقبال از نمایشگاه‌های پاییزه، امروز پنجمین نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم التحریر در مصلی افتتاح می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه مصلی علاوه بر نمایشگاه‌هایی که در خاوران، حکیمه و بوستان‌های ولایت و ارم برگزار شده از امروز به مدت ۱۰ روز دایر است.

ترکی خاطرنشان کرد: عمده محصولاتی که در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ارائه می‌شود لوازم‌التحریر با تخفیف ۱۰ الی ۳۰ درصد است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به اینکه مواد پروتئینی نیز در نمایشگاه پاییزه مصلی با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود گفت: تاکنون استقبال خوبی از نمایشگاه‌های پاییزه شده است.

ترکی خاطرنشان کرد:‌ از فردا نمایشگاه‌های پاییزه در خاوران، حکیمه و بوستان‌های ولایت و ارم به کار خود پایان می‌دهند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. آ.م:

    ما رفتیم ارم،اما خبری از نمایشگاه نبود. لطفا اخبار درست ارائه کنید. وقت مردم ارزش داره

  2. آ.م:

    ما رفتیم ،اما خبری از نمایشگاه نبود. لطفا اخبار درست ارائه کنید. وقت مردم ارزش داره

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.