افتتاح کلینیک مشاوره خانواده

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

کلینیک مشاوره خانواده توسط پژوهشکده سرطان سینه افتتاح شد.

اکرم السادات سجادیان ،کارشناس ارشد مشاوره و مسئول کلینیک پژوهشکده سرطان سینه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  کلینیک مشاوره خانواده با هدف کمک به بیماران در زمینه مشکلات خانوادگی و ارتباط با اجتماع از سوی پژوهشکده سرطانه سینه جهاد دانشگاهی از تاریخ ۲۴ مهر ماه راه اندازی شد.

وی گفت: مشاوره شاخه ای از روان شناسی است که به بررسی فرآیندهایی می پردازد که با هدف یاری رساندن به مراجع انجام می گیرد. در این فرآیند، رابطه ای بین مشاوره و مراجع ایجاد می گردد که هدف از این رابطه بررسی موضوعی است که برای مراجع مبهم و گنگ یا به عنوان یک مشکل مطرح است.

وی در ادامه در خصوص روان شناسی مشاوره در بیمارستان سرطان خاطر نشان نمود: در این ارتباط مشاوره با مراجع در یک جهت قرار گرفته و با کمک به یکدیگر تلاشی سازنده در جهت رسیدن به ایجاد سازگاری با زندگی و ایجاد روحیه نشاط در مراجع صورت می گیرد و تا وقت رسیدن به هدف ادامه دارد که گروه هدف مشاوره در کلینیک بیماریهای سینه شامل بیماران، خانواده آنان (همس، دختر، پسر، مادر و پدر) بستگان بیماران، گروه بهبود یافتگان و سایر مراجعین به کلینیک می باشد.

سجادیان در خصوص خدمات قابل ارائه و زمینه های فعالیت ها در کلینیک روانشناسی مشاوره افزود: چگونه خانواده خود را بشناسیم، بیماران را بشناسیم و …

وی در پایان اذعان داشت:کلینیک مشاوره خانواده دوشنبه هر هفته ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل کلینیک بیماریهای سینه واقع در خیابان انقلاب- خیابان ابوریحان- خیابان وحید نظری پلاک ۴۵ پژوهشکده سرطان سینه برقرار می گردد و علاقمندان برای تعیین وقتی پیشی می توانند با شماره تلفن ۶۶۴۰۴۰۵۰ تماس حاصل نمایند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.