افتتاح ۱۰ هزار مسکن مهر شهر پرند در مهر ماه سال جاری

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، ‘علی نیکزاد’ ضمن بازدید از پروژه های مسکن مهر شهر پرند، از روند ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر این شهر مطلع شد.

وی در حاشیه این بازدید از سومین مرحله افتتاح مسکن مهر در شهر پرند خبر داد و گفت: در ۲۵ خرداد ماه سال جاری ۱۰ هزار واحد مسکن مهر شهر پرند در دومین مرحله به بهره برداری رسید که با توجه به آماده بودن ۱۰ هزار واحد دیگر در این شهر همراه با تاسیسات زیربنایی امید است در مهر ماه سال جاری این تعداد از واحدهای مسکن مهر به بهره برداری برسد.

وی در جریان این بازدید تصریح کرد: با هم فکری دولت و وزارتخانه های مربوطه، هم اکنون مسئله گاز، تلفن، آب و برق و سیستم فاضلاب در شهر پرند تامین شده و ما امیدواریم پروژه های مسکن مهر را در سال به انجام برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی سپس به ساخت مسجد و مدرسه در شهر پرند اشاره کرد و گفت: هم اکنون درصدد ساخت مساجد و مدارس این شهر هستیم که در این راستا ساخت ۱۴ مسجد و ۱۴ مدرسه در دست اقدام است.

وی از آماده افتتاح بودن ۵۰ هزار و ۵۰۰ پروژه مسکن مهر در هفته دولت خبر داد و گفت: هم اکنون مسکن مهر شهرهای هشتگرد، اسلامشهر، پرند، استان سمنان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و چندین استان دیگر با تمام امکانات زیربنایی آماده افتتاح است که به دلیل همزمان شدن هفته دولت با اجلاس جنبش غیر متعهدها، کار افتتاح را در زمان دیگری انجام خواهیم داد و پروژهای مسکن مهر پرند نیز یکی پس از دیگری با تمام امکانات افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، در شهر جدید پرند ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که حدود ۱۲ هزار واحد آن به بهره برداری رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، در بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه های مسکن مهر شهر پرند، ‘سعید صابونی’ مدیر عامل شرکت عمران شهر پرند و عضو هیأت مدیره و سایر معاونین و مدیران این شرکت وی را همراهی می کردند.

اقتصام**۱۵۷۴/۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۴۲۰۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.