افتخاری که برای موسیقی ملی رقم خورد

آلبوم ایرانی «صداها و پل‌ها» با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی احسان مطوری، به فهرست پرفروش‌های سایت موسیقی بیلبورد راه یافت.

به گزارش ممتازنیوز، پس از گذشت یک هفته از انتشار آلبوم «صداها و پل‌ها» با آهنگسازی احسان مطوری، نشریه تخصصی بیلبورد، در بین ۱۵ اثر پرفروش در ژانر «موسیقی کلاسیکال کراس اور» (Classical cross over albume)، این آلبوم ایرانی را در جایگاه سیزدهم معرفی کرده است؛ ضمن اینکه احتمال می رود این اثر طی هفته‌های آتی به جایگاه‌های بالاتری در این چارت دست پیدا کند و یا در همین بخش باقی بماند.

بیلبورد یک مجله هفتگی در حوزه موسیقی است که چندین جدول معتبر رده بندی را برای رسانه ها و علاقمندان به موسیقی پشتیبانی می‌کند. معیار ارزیابی این جدول برای رتبه‌بندی آهنگ‌ها بر پایه میزان فروش فیزیکی، فروش دیجیتالی و پخش رادیویی است.
آلبوم موسیقی «صداها و پل‌ها» به آهنگسازی احسان مطوری با همراهی حدود ۱۰۰ موسیقیدان از سراسر جهان ساخته شده‌ است و در ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ (۱۶ جولای ۲۰۲۲) منتشر شده است.
این پروژه با حضور علیرضا قربانی به عنوان خواننده اصلی و با همکاری حدود ۱۰۰ موزیسین و ۹ خواننده، در ۲۰ استودیو از سراسر دنیا با ساخت ۹ قطعه موسیقی به انجام رسیده است.
انتهای پیام 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.