افتخار می‌کنم روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینم

مهدی مهدوی‌کیا درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی آبادان در نیمه اول بازی را اداره کردیم. در نیمه دوم هم بچه‌ها توانستند از موقعیت به دست آمده بهترین استفاده را کنند. می‌خواهیم فصل گذشته را جبران کنیم و این برد می‌تواند از لحاظ روحی و روانی کمک بزرگی به ما کند.

به گزارش فارس ،وی درباره نیمکت‌نشینی‌اش گفت: نیمکت‌نشینی برای هر بازیکنی همیشه سخت است ولی سرمربی تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی وارد زمین شود و یک بازیکن هم باید احترام بگذارد.

مهدوی‌کیا اضافه کرد: من با افتخار روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینم و به همین دلیل بازیکنان دیگر هم باید شرایط را درک کنند که سرمربی تصمیم‌گیرنده نهایی است که کدام بازیکن به میدان برود. امیدوارم پرسپولیس امسال بدون حاشیه رو به جلو برود.

وی درباره دادن بازوبند کاپیتانی به جلال حسینی گفت: با توجه به اینکه من و علی کریمی در ترکیب اصلی نبودیم ژوزه پرسید کاپیتان تیم چه کسی باشد. اگر بخواهید بر حسب سابقه حساب کنید دو بازیکن بودند ولی با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام شد به این نتیجه رسیدیم که یک بازیکن مستعد و ملی‌پوش کاپیتان پرسپولیس باشد که به نظرم بستن بازوبند به دستان سید جلال کار بسیار خوبی بود. او تیم را به خوبی رهبری کرد.

مهدوی‌کیا درباره بازی روز سه شنبه مقابل فجرسپاسی تصریح کرد: تمام بازی‌ها برای ما سخت است و باید برای برد به میدان برویم. امیدوارم مسئولان فدراسیون با پیگیری‌های باشگاه کاری کنند که هواداران ما از دیدن بازی‌های پرسپولیس محروم نباشند. هر اتفاقی که افتاده برای گذشته است و انشاءلله دیگر تکرار نمی‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.