افت شدید تب فیس‌بوک در آمریکا

۲۳فروردین۱۳،

بررسی‌های تازه بانک سرمایه گذاری Piper Jaffray از کاهش علاقه جوانان به استفاده از فیس‌بوک و یوتیوب در آمریکا خبر می‌دهد.
به گزارش فارس به نقل از کانسیومر افیرز، اگر فیس بوک کماکان برترین شبکه اجتماعی مورد استفاده جوانان آمریکایی است، اما استفاده از آن در میان این اشخاص در سال ۲۰۲۴ نسبت به سال قبل از آن ۹ درصد کاهش یافته است.
به نظر می رسد سختگیری های والدین در مورد نحوه استفاده فرزندانشان از فیس بوک و همین طور دغدغه های موجود در مورد امنیت این پایگاه اینترنتی و همین طور بی توجهی به حفظ حریم شخصی کاربران در این مساله بی تاثیر نیست.
بر اساس این بررسی کاهش اقبال به فیس بوک و یوتیوب به افزایش استفاده جوانان آمریکایی از پایگاه اینترنتی های دیگری مانند Reddit، Vine، Snapchat، Kik و ۴chan انجامیده است.
این پژوهش همچنین نشان می دهد میزان خرید آنلاین جوانان افزایش یافته است. حدود ۷۹ درصد از زنان و ۷۶ درصد از مردان جوان به طور آنلاین خرید می کنند ولی تنها ۱۸ درصد از مخارج آنها به طور آنلاین می باشد.
همچنین ۷۰ درصد آنها گفته اند ترجیح می دهند از وب پایگاه اینترنتی های فروشگاه های خرده فروشی که مورد علاقه شان است، خرید کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.