افزایش ترافیک شبانه در پایتخت

جام جم آنلاین: جانشین رئیس‌پلیس راهور تهران اعلام کرد: ترافیک شبانه پایتخت در مناطق شمال شهر و بزرگراه‌ها افزایش یافته است.

سرهنگ جمال بذرافشان در جلسه هماهنگی اجرای طرح تابستانی گفت: با تقویت شیفت‌ها ماموران پلیس تا ساعت دو بامداد در مناطق مرکزی شهر، شمالی و بزرگراه‌ها حضور دارند.

بذرافشان از اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف خبر داد و افزود: این طرح از دو هفته گذشته در پایتخت آغاز شده است و ماموران پلیس با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی و متخلفانی که از پیاده‌رو یا خلاف جهت حرکت کنند برخورد می‌کنند.

جانشین رئیس‌پلیس راهور پایتخت از آمادگی پلیس برای برگزاری مراسم نیمه‌شعبان و عید فطر خبر داد و گفت: پلیس تمهیدات ویژه‌ای را برای این دو مناسبت و اجلاس غیرمتعهدها در نظر گرفته است.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی

سرهنگ محسن مهرایی، رئیس‌پلیس ترافیک شهری نیز در این نشست گفت: با توجه به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران، احتمال اعمال محدودیت‌های گسترده ترافیکی وجود دارد.

وی با اعلام این‌که فصل تابستان فصل پرسفر شهرهای مسافرپذیر است، گفت: تمهیدات لازم برای برقراری نظم ترافیکی در شهرهای مسافرپذیر انجام شده است، در حالی که دو موضوع اجرای مراسم نیمه‌شعبان در قم و جمکران و اجلاس سران غیرمتعهدها در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته مهرایی، برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها یک ماموریت ویژه و مهم است که جلسات هماهنگی آن از ماه گذشته آغاز شده و ممکن است در این ایام محدودیت‌های ترافیکی گسترده اعمال و حتی ادارات نیز تعطیل شود.

رئیس‌پلیس ترافیک شهری با اعلام این‌که باید واحدهای اورژانس در شهرها از نظر کمیت و کیفیت ارتقا یافته و تقویت شود، گفت: با تقویت نیروهای اورژانس می‌توانیم تلفات انتقال مصدومین حوادث ترافیکی را کاهش دهیم.

وی با اشاره به این‌که شرکت‌های بیمه همکاری لازم را با پلیس ندارند، افزود: شرکت‌های بیمه در زمان پرداخت خسارات بدون کروکی بخوبی اقدام نمی‌کنند و همین امر هزینه کاری پلیس را افزایش می‌دهد و شهروندان پس از چند بار مراجعه به بیمه برای دریافت کروکی به پلیس مراجعه می‌کنند. این کار بیمه‌ها با روح قانون در تضاد است. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.