افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو تکذیب شد

جام جم آنلاین: مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اخبار منتشر شده درخصوص افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو را تکذیب کرد.

شهرام میرآخورلو در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اخیرا برخی رسانه‌ها اعلام کردند که کمیته قیمت‌گذاری خودرو با افزایش قیمت چهار محصول ایران‌خودرو از جمله سوزوکی گرند ویتارا و پژوپارس موافقت کرده است که چنین اخباری تایید نمی‌شود.

این عضو کمیته قیمت‌گذاری خودرو با بیان این‌که کمیته قیمت‌گذاری خودرو تنها یک بار در سال جاری و آن هم برای بررسی پیش‌فروش رانا تشکیل جلسه داده است، خاطرنشان کرد: بنابراین اصولا کمیته قیمت‌گذاری خودرو جلسه‌ دیگری در سال جاری برگزار نکرده تا بخواهد قیمت جدیدی درخصوص خودروهای داخلی تعیین کند.

وی ادامه داد: ‌در حال حاضر قیمت‌های فروش خودروهای داخلی و خارجی همان قیمت‌های مصوب سال گذشته است. البته تنها یک درصد بابت مابه‌التفاوت افزایش مالیات بر ارزش افزوده از ۴ به ۵ درصد و همچنین مبلغی نیز از ناحیه رشد نرخ بیمه شخص ثالث در تمام خودروها افزایش قیمت داشته‌ایم که البته آن نیز ربطی به مصوبات کمیته قیمت‌گذاری خودرو ندارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.