افزایش مراکز مشاوره دانش آموزان در سراسر کشور

افزایش مراکز مشاوره دانش آموزان در سراسر کشور

جام جم آنلاین: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکتهای مردمی و خانواده از وجود ۱۹۱ مرکز مشاوره ویژه دانش آموزان و خانواده های آنها و توسعه کیفی این مراکز در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، فرشته حشمتیان با بیان این مطلب گفت: بررسی آسیب های اجتماعی که دانش آموزان با آن مواجه هستند، آشنایی آنها و خانواده هایشان با این آسیبها از جمله دلایل اصلی تشکیل این مراکز بوده است که درصدد توسعه آنها در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: ارتقای کیفیت مراکز مشاوره در سال تحصیلی جدید در دستور کار ما قرار گرفته است و باید مراکز مشاوره بتوانند اعتماد خانواده و دانش آموزان را بیشتر از گذشته جذب کنند.

به گفته حشمتیان، ارزیابی های گسترده ای از راه اندازی مراکز مشاوره در میان دانش آموزان صورت گرفته است و با توجه به نظرسنجی های گسترده دانش آموزان خواهان افزایش این مراکز مشاوره هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از افزایش مراکز مشاوره مناطق مرزی کشور خبر داد و گفت: در این مناطق باید تمرکز مراکز مشاوره بیشتر روی دختران دانش آموز باشد تا بتوان نقش و جایگاه فرهنگی و اجتماعی آنها را در آینده سازی شهر و روستایشان گوشزد کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.