افزایش کارمزد دفاتر پیشخوان دولت

۱۶م دیماه ، موبنا- با پیگیری‌های کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت بررسی افزایش کارمزد خدمات اپراتورهای تلفن ثابت و همراه در دستور کار کارگروه تعیین نرخ در وزارت کشور قرار گرفت.

رییس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اینکه مدت طولانی است که در خصوص دستورالعمل ها و رویه های اپراتورهای تلفن ثابت و سیار هیچگونه تغییری در کارمزد دفاتر اتفاق نیفتاده است، اظهار داشت: همین امر منجر به اتخاذ تصمیم در بعضی از کارگروه های کشور به منظور ارتقای سطح درآمد دفاتر با رشد هزینه های دفاتر شده است.

وی افزود: به منظور اتحاد رویه و بررسی موضوع افزایش نرخ مذکوردر سراسر کشور، نامه ای به کارگروه تعیین نرخ کمیته تخصصی کارگروه راهبری ارسال شده که امید است در جلسه این هفته کارگروه با حضور نمایندگان شرکت مخابرات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با اپراتورها در جلسه مربوطه به تعامل برسیم، ادامه داد: ضرورت اتحاد و یکپارچگی دفاتر در سطح کشور و دستگاه های خدمات دهنده منجر به تعامل مناسب خواهد شد. در چنین شرایطی اعمال انتظارات یکسویه در چارچوب قانون مدیریت خواهد شد.

لازم به ذکر است قبلا جزییات محاسبه نرخ خدمات اپراتورها در استان اصفهان که به تصویب کارگروه استانی رسیده بود با ریز محاسباتی آن، برای کارگروه تعیین نرخ کشور ارسال شده است.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.